صدوقی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پوشش نسل سوم تلفن همراه در 252 شهر

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: در حال حاضر در 252 شهر پوشش پیوسته نسل سوم وجود دارد و روند توسعه این نسل تفلن همراه به خوبی در حال پیشرفت است.

وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به وضعیت راه اندازی نسل 4 در اپراتور اول تلفن همراه اظهار کرد:  با توجه به اینکه در حال حاضر  90 درصد گوشی‌ تلفن همراه مشترکان تنها نسل سوم را پشتیبانی می‌کند اولویت این اپراتور، توسعه نسل سوم است.

وی افزود: کمتر از ده درصد گوشی‌ مشترکان نسل 4 را پشتیبانی می‌کند به همین منظور اکثر سایت‌های BTS نسل سوم هستند.

صدوقی با بیان اینکه سرعت نسل سوم تلفن همراه پاسخگوی نیاز مشترکان است، گفت: در حال حاضر در 252 شهر پوشش پیوسته نسل سوم وجود دارد و روند توسعه  این نسل تفلن همراه به خوبی در حال پیشرفت است.

وی در ادامه بیان کرد: برای فاز نخست ارائه خدمات بر بستر تکنولوژی 3G در نظر گرفته شده است و در فاز بعدی با توجه به سفارشات تجهیزات، شبکه را برای ارائه نسل چهارم موبایل آماده می‌کنیم.

گفتنی است، نسل سوم و چهارم تلفن همراه به عنوان نسل بالاتر و به منظور دسترسی بیشتر مردم به اینترنت با سرعت بالا مدتی است که بعد از شکستن انحصار اپراتور سوم، در اپراتور اول و دوم تلفن همراه در حال توسعه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار