ساری ؛

برگزاری مانور نجات مصدومین از آوار

مانور عملیاتی نجات مصدومین از آوار توسط پرسنل عملیاتی آتش نشانی بابل و با همکاری کارگروه تخصصی امدادونجات شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، مانور عملیاتی نجات مصدومین از آوار با هدف سنجش سرعت عمل و دقت و تمرین هماهنگی دستگاههای امدادی توسط پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل و با همکاری کارگروه تخصصی امدادونجات و آموزش همگانی شهرستان بابل با موفقیت برگزار گردید.

در این مانور عملیاتی که در یک ساختمان در حال تخریب واقع در خیابان نواب برگزار شد، مامورین آتش نشانی پس از اطفای حریق، نسبت به اجرای عملیات امدادونجات و امدادرسانی به مصدوم فرضی حادثه با استفاده از تجهیزات امدادی اقدام نمودند.

در این مانور عملیاتی، علاوه بر نیروهای آتش نشانی، اکیپ های عملیاتی هلال احمر، اورژانس 115، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شرکت گاز، اداره برق و اداره آب و فاضلاب شهری حضور داشتند.

گفتنی است آقایان: مهندس خداداد (معاونت خدمات شهری شهرداری و رئیس هیات مدیره سازمان آتش نشانی بابل)، حیدرنیا (مسئول منابع انسانی شهرداری بابل)، پورباقر (رئیس هلال احمر و دبیر کارگروه تخصصی امداد و نجات شهرستان بابل) و مهندس خان پور (مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل) با حضور در محل برگزاری مانور از نزدیک بر کار تیمهای امدادونجات نظارت داشتند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: برگزاری ، آوار ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.