بجنورد؛

برگزاری همایش تکریم امامزادگان در خراسان شمالی

مدیر کل اوقاف استان گفت: با آغاز دهه کرامت و همزمان با 5 ذی القعده 29 مرداد ماه روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه ، همایش استانی بزرگداشت و تکریم از امامزادگان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام سهرابی گفت:همایش استانی بزرگداشت و تکریم امامزادگان خراسان شمالی در روز پنج شنبه مورخه 29مرداد ماه در جوار امام زاده سید عباس (ع) بجنورد با حضور حجت الاسلام و المسلمین شرف خانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور از ساعت 9 صبح آغاز آغاز می شود.

وی در خصوص برنامه های دهه کرامت اظهار داشت : در دهه کرامت برنامه های متنوع دیگری از جمله همایش بزرگداشت روز دختر ، مراسم جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) ،حضور خدام حرم رضوی در استان با عنوان کاروان زیر سایه خورشید، برگزاری دعای توسل و کمیل و اعزام کاروان خدام سید عباس (ع) به مشهد مقدس همزمان با برگزاری دعای ندبه انجام خواهد شد.

وی افزود: همایش بزرگداشت و تکریم امامزادگان علاوه بر شهرستان بجنورد مرکز استان در 5 شهرستان تابعه نیز در جوار امام زادگان شاخص برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.