آسمان آبی تادو در برزیل؛

دیپورتی پرسپولیسی‌ها عاقبت به خیر شد

مهاجم فصل قبل پرسپولیس با حضور در کشورش خوش درخشیده و در 3 بازی برای بوا اسپورته یک گل و یک پاس گل ثبت کرده است تا آسمان تیره فصل قبلش به صافی بگراید. دیپورتی پرسپولیسی‌ها عاقبت به خیر شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل ازمشرق،خوزه تادو (José Tadeu) برزیلی خرید نیم‌فصل گذشته پرسپولیس بود. مهاجم 29 ساله‌ای که با نظر حمید درخشان سرمربی وقت قرمزها جذب شد تا بلکه در فاز هجومی به کار ارتش سرخ بیاید. با این حال تادو طی 5 بازی فقط 237 دقیقه به بازی گرفته شد و البته در دیدار برابر گسترش از روی نقطه پنالتی گل هم زد.

درخشان که رفت تادو هم در چند بازی از چرخه بازیکنان پرسپولیس خارج شد. هرچند که در ایستگاه 29 با ورود به زمین (دقیقه 71) جای عباس‌زاده را گرفت و گل هم زد. به هر تقدیر تادوی برزیلی به کار پرسپولیس برانکو نیامد تا دوباره راهی کشورش شود و در تیم بوا اسپورته (BOA) توپ بزند.

* گلزنی در بازی اول
به گزارش مشرق، خوزه تادو جونیور به سریB برزیل رفت تا برای تیم بوا اسپورته توپ بزند. این مهاجم متولد شهر بلوهوریزونته برای اولین بار در دیدار تیمش مقابل باهیا به میدان رفت.

در دیدار هفته هفدهم بوا مقابل حریفش اگر چه نتیجه نهایی پیروزی 4- یک رقیب بود اما تک گل بوا اسپورته را تادو در دقیقه 1+45 به ثمر رساند.

در این مسابقه ندو خاویر سرمربی بوا، تادو را به عنوان تنها مهاجم تیمش در نوک خط حمله قرار داد، در شرایطی که سیستم 1-3-2-4 را برگزیده بود.

* پاس گل در بازی دوم
تادو در ایستگاه 18 سری B برزیل برای تیم جدیدش 80 دقیقه بازی کرد. خوزه این بار هم مهاجم نوک تیم خاویر در دیدار چهارشنبه21 مرداد ماه بود. 5 روز قبل پاس دقیقه 77 تادو به چاپینما عامل ثبت گل اول بوآ بود. پس از آن هم نوبت به کلبسون رسید که با گل دقیقه 93 خود 3 امتیاز به نام بوا اسپورته سند بزند. این یک بازگشت رویایی برای مهاجم دیپورتی پرسپولیس به حساب می‌آمد. یک گل و یک پاس گل در دو بازی ابتدایی.

* همچنان انتخاب اول
به گزارش مشرق، مهاجم فصل قبل پرسپولیس شنبه این هفته برای سومین بار متوالی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. با این تفاوت که سیستم بوا در دیدار برابر ABC به 2-4-4 تغییر پیدا کرد تا مهاجم سمت چپ این تیم تادو باشد.

از پاقدم خوزه تیمش با گل دقیقه 53 چاپینما روی پاس پیرائو ABC را هم شکست داد تا تادوی پرسپولیسی‌ها با تیم جدیدش به روزهای بهتری بیندیشد.

بوااسپورته شنبه 31 مردادماه میزبان اتلتیکو گویانینزه رده پانزدهمی خواهد بود.
برچسب ها: پرسپولیس ، برزیل ، مهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار