اصفهان؛

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با اردوهای طرح هجرت 3

اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی به منظورشناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان، زیبا سازی و مرمت مدارس و مشارکت دانش آموزان در امور سازندگی با 655 نفر در حال برگزاری است.

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با اردوهای طرح هجرت 3به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: 10 روز پیش این اردو ها شکل گرفت و هم اکنون اردوهای جهادی دانش آموزی با 2 هزار و 520 نفر روز به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و مرمت و بهسازی مدارس ، ساخت مساجد و محلهای مورد نیاز با توجه به منویات رهبری در حال اجرا می باشد .

مهدی ساعی افزود: اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی نیز به منظورشناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان، زیبا سازی و مرمت مدارس و مشارکت دانش آموزان در امور سازندگی با 655 نفر روز در حال اجرا می باشد که با همکاری آموزش و پرورش طی 10 روز گذشته در 5 محدوده این طرح را اجرا کرده ایم .

وی برگزاری اردوهای جهادی در غالب حلقه های طیبه ی شجره صالحین و اعزام به منازل روستایی، شعار نویسی ، سرکشی به خانواده ی شهدا کمک در برداشت محصول کشاورزان محروم و... را از دیگر برنامه های این ناحیه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: فعالیتهای خارج از استان نیزدر روستاهای محروم و دور افتاده به منظور شناسایی ، بازسازی و احیاو مرمت منازل محرومان در دست اجراست که با محرومیت زدایی در شرق اصفهان ، روستاهای سمیرم و روستای لندی درچهار محال بختیاری توانسته ایم موفق عمل نماییم.

فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اعلام آمادگی خود را برای همکاری با دستگاههای دولتی و استتانداری به صورت گسترده اعلام کرد و افزود: در طرحهایی مثل مبارزه با بیماری سالک در کوهپایه و شرق اصفهان گسترده و با موفقیت عمل کردیم و امسال هم در طرح بیابان زدایی شرق با دستگاههای دولت ی آماده ی خدمات رسانی و اعزام نیروهای بسیجی به نواحی مختلف می باشیم.

گفتنی است اختتامیه ی این اردوها چهارشنبه 28 مرداد ماه برگزار می گردد. 


انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردوهای ، طرح ، هجرت3 ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.