سنندج؛

برگزاری مسابقات قهرمانی استانی ورزش کبدی بانوان در سقز

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز ازبرگزاری مسابقات قهرمانی استانی ورزش کبدی بانوان در رده نونهالان و نوجوانان با حضور 90 ورزشکاراز 29 مردادماه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، فرزاد خاکی گفت: در این مسابقات تیم شهرهای سقز، موچش، دیواندره و بیجار و دو تیم از سنندج در سالن دو هزار نفری شهید آبدرم این شهر در دو نوبت صبح و عصر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در شهرستان سقز از دو سال گذشته خواهران در این رشته به صورت فعال ورود پیدا کرده اند افزود: استعداد و پتانسیل آنان بسیار بالاست که انتظار می رود در این مسابقات قهرمان یا نائب قهرمان شوند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقزبیان کرد: در حال حاضر از 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده در شهرستان سقز 150 نفر آنان در رشته کبدی مشغول فعالیت ورزشی هستند که 60 نفر آن خواهر هستند.

خاکی گفت:کبدی یک بازی کم خرج و یک بازی بیرون سالنی و پر تحرک است که ترکیبی از کشتی و راگبی است که برای گرفتن مهاجم یا فرار از دست حریف در این بازی به مهارت، انعطاف پذیری، چابکی، استقامت، حضور ذهن و جرأت نیاز است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.