مرتضی طلایی:

برای مسئولیت جدید لابی نمی‌کنم

نایب رئیس شورای شهر گفت: از وضع موجود راضی نیستم اما معتقدم با تغییر وضعیت شاهد اوضاع بهتری نخواهیم بود.

برای مسئولیت جدید لابی نمی‌کنممرتضی طلایی، نایب رئیس شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه از وضع موجود رضایت ندارم گفت: معتقد هستم که بهتر از این می توانیم باشیم البته از وضع موجود رضایت ندارم اما اطمینان ندارم که با تغییر وضعیت موقعیت بهتری داشته باشیم از این روی به حفظ وضع موجود در حوزه ریاست اعتقاد دارم که از ثبات مدیریتی بتوانیم برای پیشرفت کارها استفاده کنیم.

وی در خصوص پذیرش مسئولیت در دوره انتخابات جدید تصریح کرد: اعلام امادگی برای کمک به شورا کرده‌ام اما برای هیچ کدام از مسئولیت‌ها عطشی ندارم، البته برای هیچ کدام از مسئولیت‌ها لابی نکرده‌ام چرا که اعتقاد دارم اگر در پست‌ خاصی هم قرار نگیرم بعنوان عضو عادی انجام وظیفه می‌کنم.

وی افزود: انتخاب رئیس حق اعضای شورا است و کسی نمی‌تواند تحمیل کند یا خارج از شورا برای این موضوع تصمیم‌گیری کند و بهتر است تابع خرد جمعی هستیم.

نایب رئیس شورای شهر در ادامه بیان کرد: ترکیب شورا مشخص است و البته بدیهی است ارتباطات و گفتگوها در میان افراد مختلف حاکم است اما بهتر است به خرد جمعی برسیم و شاهد انتخابات تک بعدی نباشیم و با اجماع و حداکثری رای رئیس شورا انتخاب شود.
عضو پارلمان شهری با اشاره به دو نقص در امر نظارت شورا تصریح کرد: متاسفانه ساز و کار جامع در امر نظارت شورا ایجاد نشده است و از سوی دیگر مرکز مطالعات و پژوهش، مصوبات لازم برای حمایت از این امر را ندارد.

وی ادامه داد: از شورای سو این مسئله را مطرح کرده‌ام چرا که اعتقاد دارم شورای شهر جایگاهی برابر با مجلس شورای اسلامی دارد و برای نظارت بر شهر نزدیک به 13 میلیون جمعیت باید از اتاق فکر قوی (مرکز مطالعات، پژوهش) بهره‌مند باشیم تا بتوانیم بر پیکره عظیم و گسترده‌ شهرداری نظارت کنیم.

طلایی با تاکید بر اینکه تابع هیچ‌گروه و دسته‌ای نیستیم گفت: شان خود را در ورود به دسته بندی‌ها نمی‌بینیم و معتقدم تراز و جایگاه انسان بالاتر از وابستگی به گروه خاصی‌ است، به طور مستقل کار خود را انجام می دهم،‌اما به دنبال این هستم وحدت، انسجام، همفکری، صمیمیت دوستی را بین اعضای شورا تقویت کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار