معاون فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر جزیره اسلامی در بخش ایلخچی از عملیات تعریض و بهسازی قطعه چهارم آزاد راه شهید کلانتری تا پایان امسال خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نادر واحدی در جلسه شورای اداری شهرستان اسکو یکی از عمده معضلات موجود در محورهای مواصلاتی این بخش را مسیر جزیره اسلامی عنوان کرد و گفت : با توجه به مسیر 130 کیلومتری ارومیه به تبریز طرح تعریض و احداث آزاد راه شهید کلانتری در دستور کار اداره کل راه وشهرسازی استان قرار گرفته که 15 کیلومتر قطعه چهارم آن واقع در بخش ایلخچی تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و به بهره برداری خواهد رسید .

معاون فرماندار شهرستان اسکو گفت : ساماندهی ، تعریض جاده و احداث قطعات دیگر این بزرگراه در جزیره اسلامی موجب روان سازی ترافیک و کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی در این محور خطرناک خواهد شد .

وی همچنین از تنظیم تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با دهیاران بخش ایلخچی در جهت توسعه و پیشرفت روستاها خبر داد و گفت : برای اجرای طرح های مشارکتی در سال جدید ،در 6 روستای بخش ایلخچی این تفاهم نامه تنظیم و به امضا رسیده و تاکنون در تمام روستا های این بخش سند مالکیت روستایی به تعداد 3218 فقره صادر شده است .

واحدی همچنین از اختصاص 125 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای تونل در مسیر قطعه سوم آزاد راه شهید کلانتری در بخش ایلخچی خبر داد و گفت : با حفر تونل در قطعه سوم بزرگراه شهید کلانتری واقع در جزیره اسلامی طول مسیر 29 کیلومتری این قطعه به 17 کیلومتر کاهش خواهد یافت .

شایان ذکر است آزاد راه شهید کلانتری 130 کیلومتر می باشد که طرح اجرای ان در 5 قطعه مشخص شده و قطعه دوم تا پنجم آن در شهرستان اسکو واقع شده است .
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.