برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی

شهردار منطقه 21 از هفتمین جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها ویژه بانوان خبر داد.

جمال بافرانی شهردار منطقه 21 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها به یکی از گرایش‌های هنری می‌پردازد که در پیوند با نقاشی و مجسمه سازی و به بیانی متفاوت می‌انجامد، این هنری شکل یافته از مواد دور ریختنی و پسماندهای شهری است.

وی ادامه داد: در این جشنواره آثار هنری متشکل از مواد دور ریز با نگاه خلاق و پر توان زنان هنرمند ساخته شده است.

بافرانی به تقویت باورها و ارزش‌های دینی در این  جشنواره اشاره کرد و گفت: این اقدام سبب تقویت باورها  و ارزش‌های دینی از جمله روحیه قناعت و صرفه جویی شده و تاثیر بسزایی بر درک و نگرش آنان بر جامعه و محیط زیست می‌گذارد و در هفتمین جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها بر آن هستیم تا با استفاده از زبان هنر بتوانیم بر دور ریزها مواد خانگی زبان دیگر ببخشیم.

شهردار منطقه 21 تصریح کرد: ترویج فرهنگ خود باوری، اعتماد به نفس و پرهیز از تجمل گرایی، صرفه جویی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و در نهایت تحقق رویکرد آسمان آبی و زمین پاک است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 گفت: مخاطبین این جشنواره دختران و بانوان محلات مناطق 22 گانه هستند و در قالب طراحی و ساخت مجسمه، تکه‌ چسباندنی، عروسک‌های پارچه‌ای، تزیین منزل (اتاق  کودک، اتاق نوجوان، سالن نشیمن، آشپزخانه) و... فعالیت می‌کنند.

گفتنی است این جشنواره از 19 مرداد ماه آغاز و تا مهر ماه ادامه می‌یابد و علاقمندان جهت تحویل آثار خود می‌توانند به دبیرخانه‌های واقع در خانه‌های خانواده و سبک زندگی مستمر در ادارات امور بانوان مراجعه نمایند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار