نماینده حراست سازمان حج و زیارت:

کردستان نماد وحدت مسلمانان در ایران است

نماینده حراست سازمان حج و زیارت از کردستان به عنوان سرزمین مجاهدت‌های بزرگ نام برد و گفت: مردمان این استان در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در کشور داشته‌اند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، سعید قوی‌بنیه در همایش حج که با حضور حجاج کردستانی در شهر سنندج برگزار شد، گفت: استقبال زائران کردستانی در این همایش معنوی واقعا پررنگ و جای تقدیر است.

وی از کردستان به عنوان سرزمین مجاهدت‌های بزرگ نام برد و افزود: مردمان این استان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در راستای دفاع از ارزش‌های این نظام تلاش و نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در کشور داشته‌اند.

نماینده حراست سازمان حج و زیارت از کردستان بیان کرد: تقدیم هزاران شهید در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حتی سال‌های قبل از آن از افتخارات مردم کردستان است که موجب ایجاد چنین امنیت پایداری در این خطه مرزی شده است

قوی‌بنیه به عنوان نماد و الگوی وحدت اسلامی در ایران نام برد و با بیان اینکه دشمن از هر راهی برای ایجاد تفرقه وارد می‌شود، گفت: مردمان این استان از شیعه و سنی با وحدت و برادری در کنار هم همواره الگوی کاملی از وحدت مسلمانان در ایران اسلامی هستند.

وی درپایان افزود: زائران کردستان که امسال توفیق تشرف به حریم امن الهی پیدا کرده اند، نیز به عنوان سفیران ایران اسلامی باید این وحدت و برادری را که در کشور وجود دارد در آنجا نیز با نوع رفتار و برخورد خود به بهترین شیوه به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.