همدان؛

بهسازی و آسفالت 5/33 کیلو متر از راه های روستایی

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بهسازی و آسفالت 33/ 5کیلومتر از راههای روستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسن عطایی اسد گفت: در زمینه  طرح های بهسازی و آسفالت راههای روستایی ، 6 طرح با مجموع اعتبار هزینه شده 96 هزار میلیون ریال آماده افتتاح است.

وی افزود: از این میزان اعتبار، 60 هزار و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و 35 هزار و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی در رابطه با جزییات این طرح ها گفت: در شهرستان همدان دو طرح ، بهسازی و آسفالت راه روستایی تفریجان به طول دو کیلومتر و بهسازی و آسفالت راه روستایی قهاوند – برکت آباد به طول 12 کیلومتر آماده افتتاح در هفته دولت است.

عطایی اسد وی ادامه داد: در شهرستان ملایر، پروژه بهسازی آسفالت راه روستایی ده شاکر به طول سه کیلومتر و در شهرستان بهار، تکمیل راه و پل روستای مهاجران به طول 5/1کیلومتر در دستور کار برنامه های افتتاحیه هفته دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه روستایی ایلانلو به طول هشت کیلومتر و بهسازی و آسفالت راه روستایی گندوز- طاسران به طول هفت کیلومتر از طرح های قابل افتتاح در شهرستان کبودرآهنگ است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، بهسازی ، آسفالت ، راه ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.