همدان؛

آمادگی سمن ها و جوانان همدانی برای حضور باشکوه در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری

دبیران سمن ها و جمعی از جوانان استان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بر آمادگی جوانان همدانی برای حضور باشکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان  با اشاره به سفر رئیس جمهور به همدان اظهار داشت: تاثیر حضور رئیس دولت و وزرا در اجرایی شدن پروژه های زیربنایی و تحول زا، موجب ارتقا برخی شاخص های زیرساختی استان و شتاب بیش از پیش همدان به سوی توسعه ای که استحقاقش را دارد خواهد شد.

سیدعبدی افتخاری اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع توسعه در نگاه جوانان همدانی و نقش این مقوله در برآورده شدن برخی مطالبات جوانان منطقه، مطمئنا آنان به این سفر نگاه ویژه ای داشته و با حضور پررنگ شان در مراسم سخنرانی عمومی رئیس جمهور در ورزشگاه قدس همدان، حمایت خود را از سیاست های دولت و نگاه عمرانی اقتصادی و سیاسی فرهنگی آن اعلام خواهند کرد.

وی افزود: براساس اخبار دریافتی از شهرستان‌های استان، جوانان فعال عرصه های مختلف با سازماندهی مردمی حضور پررنگی در مراسم سخنرانی عمومی دکتر روحانی در همدان خواهند داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان متذکر شد: دبیران سمن‌ها و اعضای سازمان های مردم نهاد نیز در این رابطه اطلاع رسانی عمومی و هماهنگی‌های لازم با گروه های مردمی، جهت حضور باشکوه را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: جوانان استان در این راستا می توانند نقش مهمی ایفا کرده و از این رو مشاوران جوان با هماهنگی فرمانداران، وظیفه پیگیری لازم برای اطلاع رسانی به جوانان و تسهیل حضور گروه های مردمی در این مراسم را برعهده دارند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.