دبیر فدراسیون کوهنوردی:

پیگیر گرفتن روادید برای نفرات اعزامی به ایتالیا هستیم

هادی صابری گفت: در حال پیگیری برای گرفتن روادید اعضا تیم ملی سنگوردی جهت حضور در رقابت‌های جهانی هستیم.

پیگر گرفتن روادید برای نفرات اعزامی به ایتالیا هستیم
هادی صابری دبیر فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: مسابقات سنگنوردی قهرمانی جهان از6 شهریور 94در شهر آرکوی ایتالیا برگزار خواهد شد، تیم ملی سنگنوردی‌ ( نوجوانان و جوانان) کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت برای همین در حال حاضر پیگیر گرفتن روادید برای این نفرات از سفارت ایتالیا هستیم.

 وی تصریح کرد: این رقابت‌ها تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان در سه بخش لید، سرعت و بولدرینگ‌ به رقابت خواهند پرداخت.

شاید در سرعت مدال بیاوریم

 وی در خصوص کسب مدال در این مسابقات یاد آور شد: با توجه به اینکه رکورد‌هایی در این زمینه در مسابقات بین‌الملل داریم امکانی دارد در سرعت مدال کسب کنیم واما در لیدوبولدرینگ‌ نیز امیدواریم رتبه‌های خوبی کسب کنیم.

سطح مسابقات خیلی بالاست

 صابری درباره کم و کیف این رقابت‌ها گفت: این مسابقات قهرمانی جهان است و به طبع از بالاترین‌ سطح کیفی برخوردار است و سنگنوردان متبحر‌ و حرفه‌ای در آن شرکت  می‌کنند.

8 نفر به ایتالیا اعزام خواهند شد

 وی در مورد نفرات اعزامی به این رقابت‌ها افزود: برای این مسابقات 8 نفر اعزام می‌شوند که به ترتیب شامل، سجاد مستجاب‌ الدعوه، مهدی علی پور صالح سرچشمه پور، محسن مختاریان پور ، سرپرست تیم مردان 
عصمت گنجی پور ( سرپرست تیم بانوان) مینا آرمیده، مهرناز ایران منش و حدیث نظر رباطی هستند

انتهای پیام/
برچسب ها: کوهنورد ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار