حول حالنای مخاطبان «از لاک جیغ تا خدا»

برخی از مخاطبان برنامه «از لاک جیغ تا خدا» بنا بر دیده‌ها و شنیده‌های موجود از نظر اعتقادی متحول شدند.

هاشم تفکری بافتی تهیه‌کننده «از لاک جیغ تا خدا» در خصوص جزئیات این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: علت نامگذاری این برنامه به تحول خودم باز می‌گردد، یعنی در زمان کنکور که هنر کار می‌کردم و اعتقادات محکمی نداشتم تا وقتی که متحول شدم، یعنی با خودم عهد کردم که اگر به دانشگاه بروم سعی کنم تا انسانها را به اسلام نزدیک کنم.

وی ادامه داد: تا اینکه در سال 88 بدون هیچ سابق‌ای مسئول بسیج دانشگاه شدم، سعی می‌کردم که در آن زمان بچه‌های دانشگاه را درک کنم، به اصطلاح در بسیج دانشگاه را با بازگذاشتم، سال 88 پرجمعیت‌ترین بسیج دانشجویی ایران متعلق به ما بود.

بافقی اظهار داشت: با وجود اینکه شرط کرده بودم هر کس که وارد بسیج می‌شود کارتی دریافت نمی‌کند، در واقع عضویت در بسیج ما سابق‌ای را در بر نخواهد داشت و بچه‌ها نیز پذیرفته بودند، از طرفی سازمان بسیج هم بما اعتماد داشت.

وی افزود: کسانی که در روزهای اول به نوعی پوشش و حجاب مناسبی نداشتند، بعد از گذشت مدتی حجاب را برگزیده بودند و در سال‌های بعد، گروهای را به سفرهای راهیان نور می‌بروند، بعد ازگذشت این اتفاقات در گفتگو با بچه‌ها، همیشه مطرح می‌شد که ای‌کاش رسانه‌ای پیدا شود و این ماجراها را به شکل تصویری کار کنند.

تهیه‌کننده «از لاک جیغ تا خدا» در مورد استقبال مردم از این برنامه گفت: تا بحال چنین برنامه‌ای در سازمان صداو سیما پخش نشده است. 
برنامه مختص به مقوله حجاب که شعاری نبوده و تاثیر‌گذار هم باشد و مخاطب نیز آن علاقمند باشد، به طور کلی چنین برنامه‌ای را تاکنون شاهد نبوده‌ایم.

وی بیان کرد: در ابتدا تصور نمی‌کردم که مخاطب تشنه همچین برنامه‌ای باشد، اما از ایمیل‌ها و پیام‌هایی که مردم برایمان می‌فرستند می‌بینیم که چه تعدادی از آنها با دیدن برنامه تغییر کرده‌اند.

بافقی در خصوص تغییرات آینده‌ی برنامه عنوان کرد: گمان می‌کنم که برنامه تا عید ادامه پیدا کند، امکان دارد بخش پسرانه را هم به کار اضافه کنیم و یا اینکه عوض‌شدن مجری را شاهد باشیم، علاقه‌مندم که پخش برنامه به شکل هر روزه و گسترده‌تر باشد.

وی تصریح کرد: از شبکه دو بسیار راضی‌ام، چرا که از برنامه ما حمایت‌های زیادی کرده است و به قول معروف پای ما ایستاده است.

بافقی در پایان گفت: امیدوارم تمام کسانی که دارای ایده‌های ناب هستند، مانند من کسانی مثل دکتر جلالی سر راه آنان قرار بگیرد که به آنها کمک کرده و ایده‌های آنان را تبدیل به برنامه‌های جذاب کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار