امیر حاتمی:

دائمی شدن دو طرح خدماتی به نيروهای مسلح در سازمان اتكا وزارت دفاع

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به منظور تكریم كاركنان و بازنشستگان نیروهای مسلح دو طرح فروشگاهی در سازمان اتكا دائمی شد و ‌اقلام پروتئینی خانواده‌های نیروهای مسلح هم از داخل كشور تامین می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ "امیر حاتمی" از دائمی شدن دو طرح خدماتی به نیروهای مسلح در سازمان اتكا خبر داد و اظهار داشت: با دو طرح خدماتی كه به صورت آزمایشی به اجرا گذاشته شده بود و براساس آن تخفیف ویژه 25 درصدی خریدهای فروشگاهی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز نیروهای مسلح و تخفیف 15 درصدی در خرید اقلام مصرفی برای تمام اعضای نیروهای مسلح در آن در نظر گرفته شده بود خوشبختانه توانستیم این دو طرح را در سازمان اتكا به صورت دائمی عملیاتی كنیم.


وی با اشاره به سیاست‌های كلان این وزارتخانه به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، از تامین كالاهای پروتئینی كاركنان نیروهای مسلح از منابع داخلی خبر داد و اظهار داشت: به منظور تامین امنیت غذایی كاركنان نیروهای مسلح تمام اقلام پروتئینی كه از طریق سازمان اتكا به كاركنان شریف نظامی و انتظامی ارائه می‌شود را صرفا از منابع داخلی تامین می‌كنیم.

جانشین وزیر دفاع در ارتباط با محل تامین مالی دو طرح تخفیفی اشاره شده تاکید كرد: اعتبارات این بخش از طریق منابع خاصل از درآمد واحدهای زیرمجموعه سازمان اتكا و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تامین شده است.

وی با بیان اینكه در زمینه اقلام پروتئینی اشاره شده سازمان اتكا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی خود و نیز همكاری تولیدكنندگان داخلی كه به عنوان شبكه همكاران این سازمان به حساب می‌آیند این كالاها را تامین می‌كند، خاطرنشان کرد: علاوه بر كاركنان نیرو‌های مسلح تمام مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتكا هم از اقلام پروتئینی داخلی بهره‌مند می‌شوند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۱۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
سلام وسایل خوراکی مثل لوببا عدس ..........را با 50در صد گران می فروشید از ان طرف برای تبلیغات 25در صد تخفبف میدهید برای نمونه از اتکای نرکزی تبریز دیدن فرماید بازنشسته ارتش
آخرین اخبار