جان بولتون: اوباما دموکرات‌ها را درباره توافق ایران تهدید کرده است

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل گفت دولت، نمایندگان دمکرات را تهدید کرده است که بر ضد توافق ایران رای ندهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دابلیو.ان.دی،«جان بولتون،» نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل، گفت:دولت اوباما نمایندگان دمکرات را تهدید کرده است که اگر بر ضد توافق اتمی با ایران رای دهند عواقبی سیاسی در انتظار آنها خواهد بود.

بولتون در مصاحبه با  شبکه رادیویی  «آرون کلین» گفت: به نظرم آنها  نمایندگان دمکراتی را  که هنوز نظر خود را اعلام نکرده اند،تهدید کرده اند که در صورت مخالفت با توافق عواقب سیاسی برای آنها وجود خواهد داشت. این موضوع سبب شده است که من معتقد باشم که متاسفانه کاخ سفید بتواند آراء کافی دموکرات ها را هم در مجلس نمایندگان و هم در مجلس سنا کسب کند.

وی افزود: هرکدام از نمایندگان باید از خود این سوال را بپرسند که آیا از مفاد توافق میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی آگاه هستند یا نه.

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل گفت:«جان کری وزیر خارجه توافق حاشیه ای میان ایران و آژانس را تایید کرده است؛ زیر ا اگر وی این کار را نمی کرد به  تخلف و کوتاهی به عنوان وزیر خارجه متهم می شد.»

وی در ادامه اعلام کرد: اینکه آژانس در ابتدا تایید دولت اوباما را درباره توافق های جداگانه جویا نمی‌شود موضوعی غیر قابل درک است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار