هفته پنجم لیگ برتر فوتبال،

پرسپولیس در اهواز،روی پله سرخ فولادی

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام سه دیدار آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم‌های قعرنشین پرسپولیس و فولاد خوزستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا سوم شهریور آغاز  می‌شود که اشتباهات تاثیرگذار داوران بر لیگ برتر فوتبال سایه انداخته است. مابقی‌ بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال هم در روزهای چهارشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان به نوعی ناکامی تیم های قرمر در لیگ برتر نمود بیشتری خواهد داشت و علی رغم تمی های آبی پوش جدول گه از شرایط بهتری برخوردار هستند قرمز های فوتبال روز های خوبی را سپری نمیکنند و فولاد فقط در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان توانست گوشه هایی از فوتبال روان خود را ارائه دهد .

فولاد خوزستان- پرسپولیس/جدال ویچ‌ها برای فرار از بحران

 پرسپولیس و فولاد خوزستان تیم‌های قعر‌نشین لیگ برتر فوتبال فردا ساعت 19:5 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند.
گرمای هوای اهواز که مورد اعتراض برخی ها بود و البته کارشناسان هم در این باره معتقدند که به دلیل گرمای هوا می بایستی بازی ها با تاخیر در ساعت برگزاری انجام شود .

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد‌خوزستان در حالی در انتهای جدول قرار دارند که اکثر اهالی فوتبال انتظار داشتند که این دو تیم در قواره مدعی قهرمانی وارد مسابقات شوند، اما هر دو این تیم ها نتوانسته اند، بردی را تا هفته چهارم به دست آورند و در شرایطی بحرانی قرار دارند.

حتی بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم تصور نمی‌کرد که تیمش به مدت دو هفته در قعر جدول قرار بگیرد سرخپوشان با وجود ارائه بازی زیبا سه باخت را در کارنامه‌شان دارند و تنها یک امتیاز کسب کردند.

پرسپولیسی‌ها برای دومین بار آب و هوای گرم اهواز را تجربه می‌کند بر این اساس این نکته مثبت برای سرخپوشان محسوب می‌شود که با شناخت آب و هوا به مصاف حریف اهوازی می‌روند.

گفته می‌شود که این بازی آخرین فرصت برانکو روی نیمکت پرسپولیس خواهد بود به خاطر همین امر مربی کروات همه دانش مربیگری اش را به کار می‌گیرد تا پرسپولیس حداقل بازنده  از زمین بازی خارج نشود و یا نخستین بردش را در این فصل کسب کنند.

 ضمن اینکه سرخپوشان از لیگ یازدهم به بعد موفق به شکست فولاد در اهواز نشدند و تمایل موفق به شکست فولاد در اهواز نشدند و تمایل به شکستن این طلسم دارند.

 در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان همانند پرسپولیس اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد این تیم با هدایت اسکوچیچ با 3 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

 اگر پرسپولیس برنده این بازی شود آن وقت تا رده دوازدهم صعود می‌کند.

 همچنین فولاد خوزستان هم با برتری در این بازی می‌تواند خود را به رده هفتم جدول برساند.

محسن بنگر به علت محرومیت و ماریچ، حیدریه و کفشگری‌ به علت مصدومیت‌ نمی‌توانند سر‌خپوشان پایتخت را در این بازی همراهی کنند.

 به هر حال باید دید کدام یک از مربیان کروات می‌توانند تیمشان را از بحران خارج کنند؟

یداله‌ جهانبازی به همراه رضا سخندان، محمد رضا امینی و روح اله شریفی قضاوت این بازی را بر عهده دارند ابراهیم میرزابیگی‌ هم ناظر این بازی است.



سرخپوشان با


سایپا البرز- سپاهان اصفهان/فوتبال مدرن با تیم های صنعتی

نارنجی‌پوشان سایپا فردا ساعت 19:10 در ورزشگاه پاس قوامین تهران پذیرای زرد پوشان اصفهانی خواهند بود.

سپاهانی‌ها بعد از چهار هفته متوالی میزبانی این بار خارج از اصفهان به مصاف حریفشان می‌روند.

 زرد پوشان اصفهانی هفته گذشته  در خانه مقابل فولاد خوزستان مساوی کردند و نوار برد‌هایشان شاگردان ‌فرکی برای تثبیت جایگاه‌شان در صدر جدول  باید سه امتیاز این بازی را کسب کنند اما آنها کار سختی مقابل تیم سایپا دارند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال سایپا با 7 امتیاز در رده چهارم قرار دارد اگر این تیم بتواند با اختلاف 3 گل سپاهان را شکست بدهد به طور موقت صدرنشین می‌شود.

به هر حال فرکی و جلالی دو مربی با دانش و بی حاشیه فوتبال ایران هستند و همین امر به جذابیت این بازی خواهد افزود.

البرز حاجی پور به همراه رحیم شاهین، جلیل شعرانی و کمیل غلامی قضاوت این بازی را بر عهده دارند عبداله با عزم هم ناظر داوری این بازی است.


سرخپوشان با


ملوان بندر انزلی – گسترش فولاد/ قوهای سپید انزلی در پی سومین برد

قوهای سپید انزلی فردا ساعت 18:15 در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم گسترش فولاد هستند.

 انزلی‌چی‌ها بر خلاف فصل گذشته نتایج خوبی گرفتند آنها با 7 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

تیم ملوان قصد دارد از میزبانی‌اش نهایت استفاده را ببرد و با حمایت هوادارانش سومین بردش را در لیگ پانزدهم بدست آورد در آن سوی میدان، تیم فوتبال گسترش فولاد با برد هفته گذشته اش مقابل سیاه جامگان با روحیه بالا به مصاف  ملوانی‌ها خواهد رفت.

به هر حال شاگردان کمالوند می‌دانند که امتیازات ابتدای فصل اهمیت زیادی دارد و برای ارتقا جایگاهشان در جدول رده بندی تمام تلاششان را می‌کنند تا با امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.

 محسن قهرمانی به همراه حسن ظهیری، حسین رحیمی پور، و مهدی مرجان زاده  از این بازی را قضاوت خواهند کرد،  مسعود عنایت هم ناظر داوری این بازی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاه جان کریم دادی
۱۴:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
پرسپولیس بهترین تیم ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
با احترامی که برای آقا سعید قائل هستم باید بگم تیم پرسپولیس بسیار زیبا بازی میکنه فقط کم شانسی تو نتایج گرفتن آورد که اون هم اشتباهات داوری بی تاثیر نبوده شاهد حرفم محرومیت داور طی چهار جلسه قضاوت بازی هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
ًًًًخد ائيش بد بازي نميكنند مهاجم نداره
United States of America
سعید
۱۴:۱۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
با سلام.واقعا من نمیدونم شما منظورتون از بازی زیبا چیه!!؟
اگه بازی های پرسپولیس تا حالا زیبا بوده پس چرا در طی 4 هفته فقط یک امتیاز گرفته...
از بازی تیم پرسپولیس بدتر و زشت تر وجود نداره
آخرین اخبار