رضایی: آقای گل لیگ، نارنجی پوش است

مهاجم تیم فوتبال سایپا تهران گفت: مهاجمان تیم ما تلاش می کنند آقای گل لیگ از سایپا معرفی شود.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه آیا در فصل جاری لیگ برتر به آقای گلی فکر می کند یا  خیر، توضیح داد: تیم سایپا قصد دارد با کسب امتیاز در چند هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر، شرایط راحت تری برای ادامه لیگ داشته باشد. 
 
مهاجمان فوق العاده ای در ترکیب سایپا حضور دارند و با سیستم جلالی نفرات خط حمله در طول بازی جابه جا می شوند اما هر بازیکنی که در نوک خط حمله تیم سایپا به میدان می رود از کوچک ترین فرصتی برای گلزنی استفاده کرده و تلاش سایر بازیکنان را به ثمر خواهد نشاند مهاجمین سایپا قصد دارند با یکدلی و رفاقت آقای گل لیگ برتر امسال را از این تیم معرفی کنند. 
 
وی درباره دیدار سایپا مقابل سپاهان اظهار کرد: پس از شکست مقابل استقلال خوزستان ریکاوری خوبی انجام داده و تمرینات  آماده سازی خوبی را انجام داده ایم تمام تمرکز و سعی خود را برای کسب پیروزی مقابل سپاهان انجام خواهیم داد، چرا که به 3 امتیاز  این بازی نیاز مبرمی داریم. 
 
مهاجم تیم فوتبال سایپا افزود: سپاهان تیم با کلاسی است که با ارائه نمایش های قدرتمند به صدر جدول لیگ برتر تکیه زده و جدال مقابل این حریف بسیار سخت است. 
 
رضایی ادامه داد: ویژگی تیم های جسم فرکی، تاکتیک هجومی و فوتبال رو به جلوی آن ها است سپاهان در بیشتر زمان بازی آهنگ حمله به سوی دروازه حریف را دارند می توان گفت دیدار با زردپوشان اصفهانی سخت ترین بازی سایپا تا این جای لیگ برتر است. 
 
رضایی در خصوص شکست مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: آن شکست را فراموش کرده ایم در فوتبال حرفه ای فکر کردن به نتایج گذشته سبب دور شدن از اهداف می شود. 
 
وی افزود: در گرمای طاقت فرسای خوزستان نفس کشیدن هم سخت است و فوتبال بازی کردن سخت تر ولی باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که مردم جنوب کشورمان در آن شرایط جوی زندگی می کنند و به طور حتم بازیکنان استقلال خوزستان نیز از بازی کردن در این وضعیت آب و هوایی چندان رضایت ندارند. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار