اصفهان؛

تصویب ۸۵ مصوبه در كارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان

استاندار اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به كار این كارگروه تا كنون ۴۸۳ درخواست به كمیته های تخصصی وارد و ۱۴۱ مورد بررسی گردیده و نهایتاً ۸۵ مورد كاری به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رسول زرگرپور در ششمین جلسه كارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی استان گفت: در اجلاس استانداران كشور با حضور رئیس جمهور محترم نكات مثبت و منفی این كارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زرگرپور با بیان اینكه رئیس بانك مركزی اعلام نموده كه اختیاراتی به بانك های استان داده شده و ابلاغ گردیده، گفت‌: مقررگردید هر سه ما یكبار گزارشی به رئیس بانك مركزی ارائه شود. 

رسول زرگرپور تصریح كرد: اختیارات لازم به سیستم بانكی استان ها داشته شده است و نباید مشكلی در این خصوص وجود داشته باشد. 

وی با تاكید بر تهیه ی گزارش نحوه ی همكاری بانك ها و ارسال به تهران، گفت: رئیس جمهور محترم و اعضای هیأت دولت با جدیت فعالیتهای این كارگروه را پیگیری می كنند و خواهان اعلام نتایج آن هستند. 

استاندار اصفهان یادآور شد: آن دسته از واحدهای تولیدی در كارگروه تسهیل بررسی می شود كه مشكلات آن ها با اشتغال و صادرات ارتباط مستقیم داشته باشد. 

مدیر ارشد استان با اعلام اینكه از ابتدای آغاز بكار این كارگروه از ۴۸۳ مورد درخواست، ۱۴۱ مورد آن بررسی شده است، گفت: از این تعداد ۸۵ مورد آن نهایی و به تصویب این كارگروه رسیده است. 

وی با اشاره به آمار جلسات و مصوبات، گفت: ۳۲ جلسه در كمیته های تخصصی تشكیل شده و ۸۵ مصوبه نهایی در كارگروه به تصویب رسیده و از ۷ مورد از مشكلات واحدهای تولیدی مطرح شده در كارگروه امروز ، ۵ مورد آن به تصویب رسید و ۴۱ مورد از مصوبات كمیته های تخصصی نیز در این جلسه به تصویب نهایی رسید. 

استاندار اصفهان در پایان با اشاره به اینكه وصول معوقات بانكی در اصفهان روند منفی دارد، افزود: معوقات بانكی قابل توجهی در استان وجود دارد كه هرچه این معوقات وصول شود به منابع مالی استان اضافه می گردد و به نفع استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تولیدی ، بانک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.