مديرعامل منطقه آزاد كيش:

نظارت مستقيم بر روی سازمان آب و برق منطقه كيش/ كاهش حجم پروژه‌های نيمه تمام

مديرعامل منطقه آزاد كيش گفت: بر روی عملكرد شركت آب و برق منطقه آزاد كيش نظارت مستقيم از طريق سازمان مناطق آزاد وجود دارد و موضوع تعرفه‌های اشتباه در اين سازمان را قبول نداريم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی جزیره کیش همزمان با هفته دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر روی عملکرد شرکت آب و برق منطقه آزاد کیش نظارت مستقیم از طریق سازمان مناطق آزاد وجود دارد و موضوع تعرفه‌های اشتباه در این سازمان را قبول نداریم.

وی در ادامه افزود: بانك مرکزی آیین نامه مخصوصی را در زمینه فعالیت بانک‌های خارجی در منطقه آزاد کیش ابلاغ کرده که در نهایت فرصت فعالیت بانک‌های دیگر کشورها در ایران نیز به وجود می‌آید، همچنين با موافقت ریس بانک مرکزی با فعالیت مرکز آزاد مالی در کیش به زودی در قالب kifc در این جزیره فعالیت خواهد شد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در خصوص حجم پروژه‌های نیمه تمام در جزیره کیش گفت: در ابتدای دولت یازدهم با حجم قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام مواجه بودیم که خوشبختانه با گذشت دوسال از عمر دولت تکلیف تمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مشخص شده است.

مونسان در ادامه اذعان داشت: تاکنون ۴ میلیون متر مربع پروژه در حال ساخت داریم و در کنار آن حجم پروژه‌های نیمه تمام به شدت کاهش یافته است.

وی گفت: به لطف خدا زمین‌هایی که در دولت گذشته به سرمایه گذاران اعطا اما اقدامی در جهت ساخت پروژه انجام نشده در مسیر فسخ قراردادها قرار گرفته و از همین رو خوشبختانه پدیده دریاخواری و یا زمین خواری در این منطقه وجود ندارد.

مونسان در خصوص حجم سرمایه گذاری در این منطقه گفت: در ۲۲ ماه گذشته ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد به امضا رسیده که از این میزان ۶۰۰ میلیارد تومان مربوط به سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌ در فضای جدید رفت‌وآمد سرمایه‌گذاران خارجی افزایش پیدا کرده که در همین راستا طی چند روز گذشته قرارداد پروژه Call center به امضا رسیده است.

گفتنی است پروژه گردشگری که در سال گذشته توسط بخش خصوصی آغاز شده تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سعید بیات مختاری
۰۸:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
قبض آب هتل پانیذ وهتل لاله بیش از 100 میلیون تومان اضافه دریافت شده .امور مشترکین شرکت آب وبرق قصد اصلاح قبض را داشته ولی مدیر عامل از اصلاح قبضها جلوگیری نموده.موضوع به سازمان هم انعکاس یافته ولی هنوز پیگیریهای آنها هم بی نتیجه بوده است.اگر نیاز به شماره نامه ها شد.
آخرین اخبار