عدم پرداخت 115 میلیارد تومان از مطالبات مردمی در بخش املاک

عضو شورای شهر گفت: عدم پرداخت 115 میلیارد تومان از مطالبات مردمی و عدم تامین 4 میلیارد تومان بودجه در تعریض پل سه راه سیمان مورد توجه قرار بگیرد.

عدم پرداخت 115 میلیارد تومان از مطالبات مردمی در بخش املاکبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو شورای شهر در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی در تذکر پیش از دستور با اشاره به آغاز شدن دور سوم ملاقات مردمی اظهار کرد: بزرگراه شهید رستگاری و شوشتری به دلیل عدم تامین بودجه با مشکلات زیادی مواجه شده است.

وی افزود: کمتر از یک سوم املاک معارض تملک شده و از 194 میلیارد تومان، 79 میلیارد تومان آن پرداخت شده که 115 میلیارد تومان از مطالبات مردمی در بخش املاک باقی مانده است. این پروژه جزو برنامه‌های اولویت دار بوده و الان با مشکلات زیادی مواجه شده است.

عضو شورای شهر به تعریض پل سه راه سیمان در ورودی شرق تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه تعریض پل به دلیل عدم تامین 4 میلیارد تومان بودجه انجام نشده و گره ترافیکی شدیدی را در شرق تهران بوجود آورده است که متاسفانه روز گذشته نیز هفت خودرو برخورد کردند و تعدادی از هموطنان نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار