سیف الهی: هدفمان بردن تراکتور است

می‌خواهیم اثبات کنیم بردهای قبلی‌مان در لیگ برتر اتفاقی بوده است و آن را با بردن تراکتور به همه اثبات می‌کنیم.

روح‌ اله‌ سیف الهی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال‌ گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از سه پیروزی مقابل پرسپولیس، فولاد و سایپا درصدد  آن هستیم تا با شکست تراکتور سازی به همگان اثبات کنیم نتایج بدست آمده اتفاقی بوده است هر چند تراکتور سازی تیمی منسجم و خوبی را  این فصل راهی لیگ برتر کرده است.

 آن‌ها سعی کرده‌اند با حفظ اسکلت سال پیش شان و جذب بازیکنان سرباز نتایج گذشته خود را جبران کنند و بتوانند در این فصل نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر را تجربه کنند.

وی ادامه داد:  تیم ما به شکست تراکتور مقابل پدیده فکر نمی‌کند اما به آن می‌اندیشیم این تیم در فصل گذشته نائب قهرمانی لیگ را بدست آورده است.

بازیکن پیشین پرسپولیس به دیدار مقابل سایپا‌ هم اشاره‌ای کرد و گفت: خدا رواشکر توانستیم سایپا را شکست دهیم و با کسب 9 امتیاز در رده 2 جدول قرار بگیریم و خدا رو شکر توانستیم‌دل هواداران اهوازی را شاد کنیم.

 همانطور که قبلا گفتیم برد مقابل سایپا از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود و توانستیم با کمک همه بچه‌ها این هدف را تحقق ببخشیم.

 وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این روند صعودی را ادامه دهیم و به خودمان مغرور نشویم تا در پایان فصل نتیجه‌ای در خور مردم خوزستان کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.