هفته پنجم لیگ برتر فوتبال:

زلزله 3 ریشتری در اهواز جدول را جابه جا کرد/فولاد سرخ شد پرسپولیس سفید + مصاحبه

روز اول از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 3 دیدار به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز اول از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 3 دیدار به پایان رسید.

فولاد خوزستان 0 - پرسپولیس 2

استادیوم: غدیر اهواز

داور: یداله جهانبازی 

کمک داوران:رضا سخندان و محمدرضا امینی

اخطار:

امید عالیشاه(53)، بابک حاتمی(71) پرسپولیس - یوسف وکیا(53) ، امید خالدی(61)فولاد

فولاد خوزستان:

 علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، امید خالدی، ماتیاس چاگو، هادی حبیبی نژاد، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری، حسین ابراهیمی و حسین مالکی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

پرسپولیس:

 سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، رامین رضاییان، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و هادی نوروزی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گل:
فولاد 0 پرسپولیس یک: (دقیقه 51، مهدی طارمی): پرسپولیسی ها که دقایقی پیش پنالتی شان را از دست داده بودند اینبار از روی نقطه کرنر و ارسال فرشاد احمدزاده که با اشتباه سلیمی همراه بود گل برتری اش را به ثمر برساند. مهدی طارمی از درون شش قدم توپ را وارد دروازه فولاد کرد.
فولاد 0 پرسپولیس 2: (دقیقه 57، مهدی طارمی): پرسپولیسی ها بار دیگر روی ضدحمله صاحب فرصت شدند و در حالی که خودخواهی عالیشاه نزدیک بود این موقعیت را از آنها بگیرد، طارمی موفق شد در رییباند ضربه عالیشاه که به تیرک برخورد کرده بود دروازه سلیمی را باز کند.

دقیقه حساس:
دقیقه 6: ارسال کرنر توسط فرشاد احمدزاده و در ادامه اشتباه بازیکنان فولاد موقعیت خوبی برای رضاییان پشت محوطه جریمه به وجود آورد که شوت مدافع راست پرسپولیس با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 16: شوت سنگین نوراللهی از پشت محوطه 18 قدم با برخورد به مدافع فولاد به کرنر رفت.
دقیقه 17: فرشاد احمدزاده نتوانست از کرنر ارسالی نوروزی به خوبی استفاده کند و ضربه پای چپ او با اختلاف از کنار دروازه فولاد خارج شد.
دقیقه 25: شوت سنگین ماتیاس چاگو از درون محوطه 18 قدم توسط سوشا مکانی کنترل شد.
دقیقه 30: سانتر شریفات از جناح چپ با اشتباه سوشا مکانی نزدیک بود وارد دروازه پرسپولیس شود که با حضور به موقع رامین رضاییان توپ از روی خط دروازه دفع شد.
دقیقه 40: سوشا مکانی با خروج عالی خود توانست موقعیت تک به تک اسماعیل شریفات را دفع کند.
دقیقه 44: مهدی بدرلو یک ضربه ایستگاهی را در موقعیتی خوب به راحتی از دست داد.
دقیقه 45+3: موقعیت خوبی که با پاسکاری هادی نوروزی و طارمی در محوطه جریمه فولاد ایجاد شده بود، با یک ناهماهنگی به سادگی از دست رفت.
دقیقه 47: مهدی دغاغله که در نیمه دوم به جای حسین ابراهیمی در ترکیب فولاد قرار گرفت، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپش با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 49: هادی نوروزی در ضد حمله صاحب توپ شد و در ادامه پاس عمقی اش را برای طارمی مهیا کرد که خطای مدافع فولاد یک ضربه پنالتی را نصیب این تیم کرد.
دقیقه 50: رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی صاحب فرصت شد تا پرسپولیس را پیش بیندازد اما ضربه اش را سلیمی گرفت.

حاشیه:
*برانکو ایوانکوویچ که در دیدارهای گذشته تیمش را با حداقل دو تغییر به میدان می فرستاد، در این بازی هم مجبور شد با توجه به محرومیت محسن بنگر یک تغییر در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبلی به وجود آورد.
*سوشا مکانی از جمله بازیکنان پرسپولیسی حاضر در میدان سابقه حضور در فولاد را دارد و در سمت مقابل نیز مهدی دغاغله در فصل گذشته در جمع پرسپولیس حضور داشت و انگیزه زیادی در بازی امروز برای اثبات خود به برانکو خواهد داشت.

-------------

سایپا 0 - سپاهان 2

ورزشگاه: شهید دستگردی

داور:البرز حاجی پور 

کمک ها:رحیم شاهین ،جلیل شعرانی

اخطار:

محمدرضا خلعتبری (5) و مهدی شریفی(87) از سپاهان مسعود ابراهیم زاده(77) از سایپا

سایپا:

رادکو ویتکوویچ، وحیداسماعیل بیگی ، مسعود ابراهیم زاده ،مجید ایوبی، جواد نکونام، علی زینالی، سجاد مشکل پور، مجتبی رمضانی ، روزبه شاه علی دوست ،غلامرضا رضایی و مهدی ترابی

سرمربی: مجید جلالی

سپاهان:

شهاب گردان، حبیب گردانی، هادی عقیلی، ، عبدالله کرمی، وریا غفوری،فوزیل موسی اف،احسان حاج صفی ،رسول نویدکیا ، محمدرضاخلعتبری، علی کریمی ومهدی شریفی

سرمربی: حسین فرکی

گل:

صفر-یک روی ارسال شریفی در محوطه جریمه حاج صفی با ضربه سر دروازه سایپا را باز کرد.

0-2(سپاهان): باز هم حاج صفی نفوذ فوق العاده داشت و با دریبل دوطرفه مدافع سایپا را جا گذاشت و توپ را از بین پاهای دروازه بان گل کرد و دومین گلش را در این بازی زد.

دقیقه حساس:

دقیقه 7: در محوطه جریمه روی اشنباه نکونام،خلعتبری با شوتی سرکش دروازه سایپا را تهدید کرد.

دقیقه 16: جواد نکونام در محوطه جریمه خلعتبری پا به توپ را متوقف کرد و اجازه گلزنی به این بازیکن نداد.

دقیقه 20: دروازه بان بوسنیایی سایپا با خزوج از دروازه شوت محکم حاج صفی را مهار کرد.

دقیقه 26:روی ارسال خلعتبری روی تیر دو علی کریمی صاحب توپ شد اما ضربه سر او راه به جایی نبرد و توپ بعد از برخورد به زمین اوت شد.

دقیقه 27: روی پاس عالی خلعتبری،کریمی مدافعان سایپا جاگذاشت که در نهایت ایوبی توپ را به کرنر زد.

دقیقه 30:حاج صفی باز هم پاس کات دار و عالی روی دروازه ارسال کرد که با ضربه سر شریفی همراه شد اما توپ گل نشد.

دقیقه 61:شوت سنگین زینالی را کریمی مهاجم عقب کشیده سپاهان دفع کرد.

دقیقه 63: روی ارسال خوب مشکل پور، نکونام با ضربه سر خطرناکی شهاب گردان را به زحمت انداخت اما توپ به اوت رفت.

دقیقه 69:خلعتبری پا به توپ دفاع سایپا را به هم ریخت و با پاس رو به بیرون او غفوری توپ را ارسال کرد که ضربه سر حاج صفی اوت شد.

دقیقه 82: روی پاس عالی خلعتبری در محوطه جریمه نویدکیا در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت اما با خروج درواز بان سایپا،سپاهان به گل دوم نرسید.

حاشیه:

*هادی عقیلی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب بازگشته و در کنار عبدالله کرمی بازی می کند.

*ابراهیم شکوری که در تمام بازی های سایپا فیکس بوده در این بازی نیمکت نشین است.

*جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی و سایپا قبل از شروع بازی و در داخل تونل ورودی با اکثر بازیکنان سپاهان از جمله هادی عقیلی خوش و بش کرد.

* * در مراسم قبل از آغاز بازی اعضای نیمکت دو تیم از جمله حسین فرکی، مجید جلالی، مجید بصیرت، فرهاد پورغلامی، رسول خوروش و اصغر حاجیلو عکسی به یادگار انداختند. همچنین جواد نکونام نیز که سابقه کار با فرکی را دارد قبل از بازی به طرف او رفت.

* حدود 300 هوادار سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین حضور داشتند تا در برابر تعداد انگشت شمار سایپایی‌ها، سپاهان به نوعی در این بازی میزبان باشد.

* سپاهان در این بازی برای اولین بار از لباس دوم خود که سفید رنگ بود استفاده کرده است.

*در لیستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته اشنباهات فاحشی دیده شد. در این لیست اسم حسین فرکی ، یدداله ثبت شده و تاریخ بازی هم سال 93 زده شده است.

-------------

ملوان انزلی 0 - گسترش فولاد تبریز 1

ورزشگاه: تختی بندرانزلی

داور: محسن قهرمانی 

کمک ها: حسن ظهیری، حسین رحیمی پور

اخطار:دقیقه 67 – نظامی پور و دقیقه 77 – شهرام گودرزی و دقیقه 88 – محمدامین درویشی و دقیقه 90 – گئورگ گئورگیف


ملوان بندرانزلی:

پاشنکو،حسین ماهینی،عزت الله پورغاز،حسین کنعانی،عزیز معبودی، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، آرش افشین، فرزاد حاتمی و محمد نزهتی

سرمربی: حمید استیلی

گسترش فولاد تبریز:

گئورگی گئورگیف، سید امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، علیرضا لطیفی، شهرام گودرزی، داریوش شجاعیان و سعید دقیقی

سرمربی: فراز کمالوند

گل:

شهرام گودرزی با استفاده اشتباه حسین ماهینی در دقیقه یک اولین گل بازی را برای گسترش به ثمر رساند.

دقیقه حساس:
دقیقه 4 – حمله سریع ملوانان روی دروازه گسترشی ها دقایقی پس از گل حریف انجام گرفت و آرش افشین پس از دریبل دروازه بان حریف توپ را به سمت دروازه این تیم فرستاد اما مرتضی اسدی این توپ را از روی خط برگرداند.
دقیقه 23 – سانتر پژمان نوری از روی یک ضربه ایستگاهی، در محوطه جریمه گسترشی ها با ضربه سر زارع دروازه حریف را با خطر روبرو کرد، این توپ از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 23 – سانتر پژمان نوری از روی یک ضربه ایستگاهی، در محوطه جریمه گسترشی ها با ضربه سر زارع دروازه حریف را با خطر روبرو کرد، این توپ از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 30 – باز هم ارسال پژمان روی دروازه گئورگیف با ضربه سر زارع بازهم موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف بوجود آورد اما این توپ نیز راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 44 – پاسکاری و هجوم ملوانی ها موقعیت خوبی را برای حاتمی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه گسترش بیرون رفت.
دقیقه 46 – شوت روپای حاتمی از پشت محوطه جریمه اولین خطر را در نیمه دوم روی دروازه گسترش به وجود آورد.
دقیقه 50 – شوت زیبای کیانی از پشت محوطه جریمه ملوانی ها را پاشنکو با عکس العملی دیدنی به کرنر فرستاد.
دقیقه 65 – ضربه حاتمی از زاویه بسته با واکنش به موقع گئورگیف به کرنر رفت تا این فرصت نیز برای ملوانی ها اثری نداشته باشد.
دقیقه 71 – حرکت خطرناک کیانی با پاس رو به بیرون وی در محوطه جریمه ملوانی ها ادامه یافت اما مهاجم گسترش در حالی که می توانست با ضربه ای دروازه ملوان را باز کند بی دقتی کرد تا این موقعیت از دست گسترشی ها برود.
دقیقه 93 – آرش افشین در آخرین دقیقه وقت های تلف شده این بازی نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد و ضربه وی را گئورگیف مهار کرد.


حاشیه
باران شدیدی که در انزلی از امروز شروع به باریدن گرفته بود و قبل از آغاز بازی قطع شده بود پس از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی مجددا شروع به باریدن گرفت و شدت این بارش به قدری بود که هر لحظه احتمال قطع بازی می رفت.

-------------

فرکی: حاج صفی ویزایش را گرفته است

حسین فرکی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: همانطور که قبلا گفته بودم برای گرفتن 3 امتیاز مقابل تیم خوب سایپا قرار گرفتیم و اکنون به هدف‌مان رسیدیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی قابل قبول و حساب‌ شده ای را انجام دادند و از سایپا شناخت داشتیم و توانستیم پیروز شویم و در نیمه اول بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و سایپا به دنبال ضد حمله بود و در نهایت بازی را به نیمه دوم کشاندیم که اتفاقی هم که بسیار عجیب بود و برق قطع شد و دل‌نگرانی در بازی برای دو تیم به وجود آورد که این مساله به ضرر کدام تیم خواهد شد و ما گل زدیم و بعد دوباره برق قطع شد و برای بار سوم که بازی شروع شد کار را دنبال کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و با یک موقعیتی که پیش آمد روی تجربه حاج صفی گل دوم را زدیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: باید تمرینات خود را دنبال کنیم تا در شروع مجدد لیگ و بعد از وقفه که داریم خوب کار کنیم و تاکنون امتیازهای خوبی جمع کرده‌ایم.

وی در مورد جدایی احسان حاج صفی گفت: احسان ویزا گرفته و کارهایش را انجام داده و باید برود و این اتفاق هم می‌افتد و از آن به بعدش را نمی‌دانم که چه می‌شود. چند بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداریم.

سرمربی سپاهان در مورد برد خارج از خانه، گفت: به بازیکنانم اطمینان داده بودیم که این بازی را می‌بریم و تیم ما شایستگی بالایی دارد و باید در این مرحله عمل این را ثابت می‌کردیم که بیرون و خارج از خانه هیچ فرقی برای ما ندارد. بازیکنان ما مصمم بودند که این مساله را ثابت کنند و تیمی مثل سپاهان که می‌خواهد دوباره ادعای قهرمانی داشته باشد نباید این مساله فرقی کند و اکنون ثابت شد که شایستگی ما به خاطر توانایی بازیکنان است و داخل و بیرون از خانه خیلی فرق نمی‌کند.

-------------

ایوانکوویچ در نشست خبری حاضر نشد

پایان این مسابقه هوادارن ناراضی فولاد خوزستان اعتراضات زیادی انجام دادند و شیشیه در ورودی جایگاه ویژه ورزشگاه را شکستند.

در همین بین برانکو ایوانکوویچ که برای حضور در نشست به سمت سالن کنفرانس رفته بود به دلیل شرایط نا مناسب نتوانست در نشست شرکت کند.

-------------

اسکوچیچ: در فولاد می‌مانم و می‌جنگم

دراگان اسکوچیچ بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم هر کسی که فولاد را دوست دارد بعد از بازی امروز یک مقدار نا امید شده است. امروز لیاقت برد را نداشتیم. شاید در مقطعی از بازی فوتبال بازی کردیم در کل طراوت لازم را نداشتیم. در بازی‌های امسال گاهی یک مرتبه همه چیز را از دست می‌دهیم. یکی از مشکلات ما این است که بازیکنان با ترس وارد می‌شوند چیزی که در من وجود ندارد.

وی افزود: برخی از بازیکنان ما تحمل فشار جو بازی را ندارند. عده‌ای از بازیکنان ما هم از لحاظ بدنی آماده انجام فوتبال نیستند. برخی از بازیکنان جدید هم به دلیل مصدومیت و مشکلات دیگر آماده انجام بازی نیستند. تیم ترکیبی از بازیکنان نا آماده و افرادی که ترسیده‌اند شده است.

سرمربی فولاد در ادامه تصریح کرد: در تعطیلی پیش رو مشکل بدنی را رفع می‌کنیم و یک مهاجم نوک هم جذب خواهیم کرد. سال قبل مشکلات زیادی داشتیم. شرایط بسیار سخت است. انتظار داشتم مشکلات امروز سال قبل اتفاق بیفتد. باید تلاش کنیم تا این مشکلات را از بین ببرم. شرایط الان فولاد مثل زمانی است که کارم را در ملوان آغاز کردم. بسیار ناراحت و عصبانی هستم چرا که کاری که می‌کنیم آن چیزی نیست که از تیم‌ میخواهم.

سرمربی فولاد یا دآور شد: شما می‌دانید چند بازیکن از ایران گرفتم. هر کسی را که خواستیم گفت به فولاد نمی‌آیم. همان بازیکنانی که می‌خواستم با نصف پول به استقلال و پرسپولیس رفتند. در لیست اولم 6 بازیکن حضور داشت. از آن 6 بازیکن فقط یک نفر را گرفتم سپس 6 اسم دیگر دادم. شرایط این نفرات طوری بود که یا باشگاه پول نداشت یا آنها نمی‌خواستند به تیم بیایند. قرارداد دارم و باید این شرایط را تحمل کنم در این شرایط شانه خالی نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه دلیل نا آمادگی فولاد چیست، تصریح کرد: برخی بازیکنان ما مثل مهرداد جماعتی به دلیل مصدومیت نمی‌توانستند زود تمرین کنند. با 5 مدافع صحبت کردیم یک نفر از آنها به اهواز نیامد. مهدی بدرلو دیر به تیم اضافه شد.

اسکوچیچ گفت: انتظارم از تیم خیلی بیشتر از این حرف‌ها است باید این استرس را تحمل کنیم. من زیر فشار هستم اما باید در این شرایط بجنگم انتظار دارم بازیکنان هم در این شرایط بجنگند.

وی در مورد اینکه ایا با این وضعیت در فولاد می‌ماند، گفت: در فولاد می‌مانم و می‌جنگم از این جا نمی‌روم دوست دارم در شرایط سخت بجنگم اصلا این تفکر را ندارم بنده قرارداد دارم و در تیم می‌مانم. چرا پارسال این حرف‌ها را به ما نزدند وقتی که استقلال و پرسپولیس را می‌بردیم مسئولیت زیادی بر گردن من است و این شرایط را درست می‌کنم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چقدر امیدوار است وضعیت تیم درست شود، عنوان کرد: خیلی امیدوارم من قوی هستم اگر شرایط سخت نباشد چطور می‌توانم تیم را از وضعیت بد در بیاورم. باید تیم را در شرایط سخت نشان دهم. شما بدانید یک بلایی از سر من رفته است. سعی می‌کنم مشکلات را تحمل کنم. آدمی نیستم که شانه خالی کنم. شخصیتم با این مسائل فرق دارد.

-------------

رضائیان: ناراحتم که پنالتی‌ام خراب شد

رامین رضائیان گفت: من تا به حال پنالتی خراب نکرده بودم و چون پنالتی‌ام در بازی با فولاد هدر رفت ناراحت شدم و ناراحتی‌ام به همین دلیل است.

وی ادامه داد: بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم، با این برد ما به آرامش رسیدیم و این نتیجه روحیه خوبی به ما داد.

رضائیان اظهار داشت: به هر حال فوتبال همین است و امروز روز خوب من نبود. اما همین که سه امتیاز را گرفتیم خدا را شکر می‌کنم.

-------------

جماعتی: شرایط فولاد خوب می‌شود

مهرداد جماعتی  گفت: ما بازی‌ها را خوب شروع نکردیم و کسب این نتایج برای تیم بزرگ فولاد و هوادارانش ناراحت‌کننده است.

وی ادامه داد: مطمئن باشید شرایط فولاد اینطور نمی‌ماند و روزهای خوب ما هم فرا خواهد رسید.

کاپیتان تیم فولاد درباره اینکه اتهام م.ج مربوط به اوست اظهار داشت: اتهام شده به من ارتباطی ندارد و م.ج من نیستم. من هیچ‌گاه در این مسائل ورود نمی‌کنم.

-------------

جلالی: کیفیت سپاهان بهتر از ما بود و پیروز شد

مجید جلالی پس از شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: یک بازی در روال خودش جلو می رود وبه لحظه‌ای می رسد که کیفیت‌ها تعیین کنده می‌شود و کیفیت آنها بهتر بود و سپاهان 3 موقعیت داشت و ما هم 3 موقعیت داشتیم اما کیفیت آنها از ما بهتر بود
.

وی در مورد تعلیق میزبانی باشگاه سایپا در ورزشگاه دستگردی گفت: این مسایل به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود.

جلالی در مورد قطع برق و تاثیر آن روی بازی گفت: در اهواز خبرنگاری از من پرسید گرمای هوا روی بازی تاثیر داشت من هم گفتم تاثیر گذاشته است بعد نوشتند جلالی بهانه می آورد. اکنون هم بحث برق را می‌پرسید و من هم می‌گویم همه چیز خوب و عالی است. گاهی اوقات سوالاتی می‌شود از درون آن سوالات پاسخ‌هایی دیگری در می آید به من گفتند فکر نمی‌کنید با حضور نکونام داوران با شما بهتر می‌شود من هم گفتم شاید بشود و بعد از قول من تیتر زدند که جلالی گفته نکونام را آورده‌ایم که داوران با ما بهتر شوند و به همین دلیل به این مسایل پاسخ نمی‌دهم.

سرمربی سایپا گفت: آیا این مساله ربطی به بازی داشت و برخی رسانه‌ها هستند با آنها صحبت می‌کنید آسوده هستید و سوال و جواب را می‌نویسد اما گاهی اوقات موضوع را کسی دیگر طرح کرده است و جواب دیگری می‌نویسد.

جلالی در مورد بازی گفت: در مورد بازی باید بگویم خوب نبودیم و بعد از وصل شدن برق می‌توانستیم گل بزنیم اما خوب نبودیم و توپ را به بغل گلر زدیم.

-------------

شاه‌علی دوست
: عملکرد خوبی مقابل سایپا نداشتیم

روزبه شاه‌علی دوست بازیکن تیم سایپا گفت: عملکرد خوبی را در مقابل نظم تیم سپاهان نداشتیم به همین دلیل هم بازی را واگذار کردیم.

بازیکن تیم سایپا در خصوص قطع برق ورزشگاه دستگردی گفت: در لیگ پانزدهم موضوع عجیبی را دیدیم که با دو بار قطع برق ورزشگاه باید رکوردی را در این بازی ثبت کرد البته همین قطع و وصل شدن برق ورزشگاه باعث شد تیم ما در یک غافلگیری گل اول را دریافت کند. اما امیدوارم برای بازی‌های آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا حداقل دو تیم بتوانند در شرایط عادی بازی با هم به رقابت بپردازند.

-------------

دغاغله: فولاد بدشانس است

مهدی دغاغله پس از شکست فولاد مقابل پرسپولیس گفت: ما در این چهار بازی حتی یک برد هم به دست نیاوردیم و این اصلاً شرایط خوبی نیست، باید سعی کنیم خودمان را از این شرایط بیرون بیاوریم.

وی ادامه داد: متأسفانه تیم ما بدشانس است و با بدشناسی شکست می‌خوریم. خودم هم نمی‌دانم باید چکار کنیم تا این بدشانسی دست از سر ما بردارد.

دغاغله درباره اینکه آیا او در میهمانی شرکت داشته و بازداشت شده اظهار داشت: من در هیچ میهمانی نبودم و اینکه چه کسی نام مرا آورده خبر ندارم، اما هر فردی که اسم مرا بیاورد از او شکایت می‌کنم.

-------------

نوید‌کیا: قطع برق ورزشگاه شکل خوبی ندارد

رسول نویدکیا بازیکنان تیم سپاهان اصفهان گفت:‌ما در اکثر دقایق نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و خوشحالم که توانستیم با این سه امتیاز و تثبیت صدرنشینی خود در جدول لیگ برتر به تعطیلات لیگ برویم.

بازیکن تیم سپاهان در خصوص قطع برق ورزشگاه دستگردی گفت: این موضوع اصلاً شکل خوبی را ندارد و باید بگویم لیگ ما نامی حرفه‌ای دارد و در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم که در یک دیدار دو بار برق ورزشگاه قطع بشود اما از طرفی دیگر خوشحالم که این قطع و وصل شدن برق ورزشگاه به نفع سپاهان تمام شد و ما توانستیم از فرصت استفاده کنیم و با عملکرد خوب و تجربه بالای احسان حاج‌صفی گل اول تیم را به ثمر برسانیم.

رسول نویدکیا در خصوص بازگشت محرم نوید‌کیا به سپاهان گفت: برادرم در حال حل کردن مشکلاتش با باشگاه سپاهان است و فکر می‌کنم به زودی به تیم سپاهان اضافه شود و عملکرد خوب و همیشگی خود را دوباره به نمایش بگذارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۰۸:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
این پرسپولیس خیلی رو به جلو کار میکنه...روزای خوب توراهه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
خاک تو سر فولاد
آخرین اخبار