باقریان: فرانکفورت در حد واندازه‌ حاج صفی نیست

مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان گفت: مخالف حضور حاج صفی در تیم اف اس وی فرانکفورت هستم، چرا که این تیم در حد واندازه این بازیکن نیست.

باقریان: فرانکفورت در حد واندازه‌های حاج صفی نیست
اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: من به مدیر برنامه حاج صفی گفتم که باشگاه اف اس وی فرانکفورت در سطح و اندازه‌های حاج صفی نیست اما متاسفانه حاج صفی اصرار داشت به این باشگاه بپیوندد.

باقریان در ادامه عنوان کرد: به هر حال ما هم موافقت کردیم که حاج صفی با این تیم قرار داد ببندد، همچنین توافقنامه‌ای با باشگاه فرانکفورت‌ امضا کردیم و از عقد قرار داد حاج صفی با این باشگاه اطلاعی نداریم.

وی در مورد وضعیت شریفی بیان کرد: این بازیکن پیشنهادی از باشگاه‌های اروپایی نداشته است، بر این اساس صحبتی برای حضور این تیم در اروپا مطرح نشده است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد عدم حضور محرم نویدکیا در تمرینات این تیم تصریح کرد: شخصی به نام نیک کار دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها زمان حضور نوید کیا را در تمرینات سپاهان اعلام کرد اما ما چنین حرفی نزدیم.

باقریان در مورد وضعیت پریراو پادوانی عنوان کرد: فرکی سرمربی تیم  خواستار حفظ این دو بازیکن خارجی است، همچنین ما از طریق دادگاه عالی ورزش(AFC) پیگیر وضعیت این دو بازیکن هستیم، به هر حال هر وقت مشکل این دو بازیکن خارجی برطرف شود، سرمربی تیم از آنها در ترکیب تیم استفاده می‌کند.

وی درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال بزرگسالان بیان کرد: بازیکنان دعوت شده لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند امیدوارم بازیکن جوانی همچون علی کریمی بتواند جایگاهش را درتیم ملی تثبیت کند.

 باقریان در مورد اینکه تعطیلات برتر به نفع سپاهان است یا نه، تصریح کرد: سازمان لیگ برنامه کل بازی‌ها را به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ است و کادر فنی تیم هم بر طبق زمان بندی تعیین شده، برنامه ریزی می‌کند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تعطیلات لیگ برتر برنامه ریزی شده است و دوران آماده سازی خود را طبق تعطیلات تطبیق دادیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فرانکفورت ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار