جلالی: سایپا در نتیجه گیری فراز و نشیب زیادی داشته است

سرمربی تیم فوتبال سایپا ضمن اعلام فراز و نشیب این تیم در نتیجه‌گیری از رفع این مشکل خبر داد.

جلالی: سایپا در نتیجه گیری فرازو نشیب داشته است

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم سایپا بیان کرد: سایپا از شروع فصل فراز و نشیب زیادی داشته است. مشغول بررسی علل این فرازونشیب بوده و به زودی با رفع این نواقص سایپا به ثبات در نتیجه گیری دست خواهد یافت.

وی در خصوص تشکیل اتاق فکر باشگاه و عدم حضور وی در این اتاق فکر بیان کرد: از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و نمی‌دانم اتاق فکر مذکور چه ماهیتی دارد. به هر حال هیچ فردی از مسئولان باشگاه در این خصوص با من صحبتی نکرده و خواستار حضور من در جلسات آن‌ها نشده است.

وی درباره حمایت بیت‌اله رضایی مدیر عامل باشگاه سایپا از کادر فنی این تیم بیان کرد: این موضوع لطف رضایی و باشگاه سایپا را ثابت می‌کند. هرچند ما در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم ولی مدیران باشگاه به دلیل داشتن اهداف بلند مدت به سرعت به فکر تغییر کادر فنی نمی‌افتند.

جلالی درباره روند آماده‌سازی سایپا در تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: هر چند لیگ برتر تعطیل است اما ما باید در جام حذفی بازی کنیم. از روز شنبه تمرینات خود را شروع کرده و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی مناسب در شروع رقابت‌های لیگ به روند نتیجه‌گیری ابتدای فصل خود برگردیم.

انتهای پیام /

برچسب ها: جلالی ، لیگ برتر ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار