ذوبی‌ها صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند

زمین چمن مصنوعی باشگاه ذوب آهن در مجموعه شفق احداث خواهد شد.

ذوبی‌ها صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،‌تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:30 امروز در مجموعه ملت اصفهان تمرینات خود را آغاز خواهد کرد شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیروزی تاریخی بر سرخابی‌های در لیگ برتر از روحیه زیادی برای دیدار مقابل استقلال اهواز برخوردار هستند و تمرینات خود را به صورت جدی ادامه می‌دهند

 از اصفهان خبر می‌رسد هادی محمدی مدافع این تیم آمادگی لازم را برای بازی بدست آورده است و احتمالا با صلاحدید کادر فنی در ترکیب این تیم برای بازی چهارشنبه قرار خواهد گرفت.

همچنین طبق اعلام باشگاه ذوب آهن اصفهان یک زمین چمن مصنوعی در مجموعه شنفق  اصفهان در حال  احداث است که احتمالا در فصل زمستان برای تمرینات‌ این تیم استفاده خواهد شد.

 این زمین که در تاریخ 15 شهریور شروع به ساخت خواهد شد دارای ابعاد واقعی است و برای تیم‌های پایه ذوب آهن نیز استفاده خواهد شد .

همچنین نشست خبری سرمربیان‌ تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و ذوب آهن اصفهان ساعت 17:15 در محل باشگاه ذوب آهن برگزار می‌شود.

 یاد آور می‌شود: تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 19:10 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار