فولاد خوزستان 0 - پرسپولیس 2

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چهارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میهمان تیم فولاد خوزستان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چهارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میهمان تیم فولاد خوزستان است.

استادیوم: غدیر اهواز

داور: یداله جهانبازی 

کمک داوران:رضا سخندان و محمدرضا امینی

اخطار:

امید عالیشاه(53)، بابک حاتمی(71) پرسپولیس - یوسف وکیا(53) ، امید خالدی(61)فولاد

فولاد خوزستان:

 علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، امید خالدی، ماتیاس چاگو، هادی حبیبی نژاد، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری، حسین ابراهیمی و حسین مالکی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

پرسپولیس:

 سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، رامین رضاییان، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و هادی نوروزی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گل:
فولاد 0 پرسپولیس یک: (دقیقه 51، مهدی طارمی): پرسپولیسی ها که دقایقی پیش پنالتی شان را از دست داده بودند اینبار از روی نقطه کرنر و ارسال فرشاد احمدزاده که با اشتباه سلیمی همراه بود گل برتری اش را به ثمر برساند. مهدی طارمی از درون شش قدم توپ را وارد دروازه فولاد کرد.
فولاد 0 پرسپولیس 2: (دقیقه 57، مهدی طارمی): پرسپولیسی ها بار دیگر روی ضدحمله صاحب فرصت شدند و در حالی که خودخواهی عالیشاه نزدیک بود این موقعیت را از آنها بگیرد، طارمی موفق شد در رییباند ضربه عالیشاه که به تیرک برخورد کرده بود دروازه سلیمی را باز کند.

دقیقه حساس:
دقیقه 6: ارسال کرنر توسط فرشاد احمدزاده و در ادامه اشتباه بازیکنان فولاد موقعیت خوبی برای رضاییان پشت محوطه جریمه به وجود آورد که شوت مدافع راست پرسپولیس با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 16: شوت سنگین نوراللهی از پشت محوطه 18 قدم با برخورد به مدافع فولاد به کرنر رفت.
دقیقه 17: فرشاد احمدزاده نتوانست از کرنر ارسالی نوروزی به خوبی استفاده کند و ضربه پای چپ او با اختلاف از کنار دروازه فولاد خارج شد.
دقیقه 25: شوت سنگین ماتیاس چاگو از درون محوطه 18 قدم توسط سوشا مکانی کنترل شد.
دقیقه 30: سانتر شریفات از جناح چپ با اشتباه سوشا مکانی نزدیک بود وارد دروازه پرسپولیس شود که با حضور به موقع رامین رضاییان توپ از روی خط دروازه دفع شد.
دقیقه 40: سوشا مکانی با خروج عالی خود توانست موقعیت تک به تک اسماعیل شریفات را دفع کند.
دقیقه 44: مهدی بدرلو یک ضربه ایستگاهی را در موقعیتی خوب به راحتی از دست داد.
دقیقه 45+3: موقعیت خوبی که با پاسکاری هادی نوروزی و طارمی در محوطه جریمه فولاد ایجاد شده بود، با یک ناهماهنگی به سادگی از دست رفت.
دقیقه 47: مهدی دغاغله که در نیمه دوم به جای حسین ابراهیمی در ترکیب فولاد قرار گرفت، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپش با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 49: هادی نوروزی در ضد حمله صاحب توپ شد و در ادامه پاس عمقی اش را برای طارمی مهیا کرد که خطای مدافع فولاد یک ضربه پنالتی را نصیب این تیم کرد.
دقیقه 50: رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی صاحب فرصت شد تا پرسپولیس را پیش بیندازد اما ضربه اش را سلیمی گرفت.

حاشیه:
*برانکو ایوانکوویچ که در دیدارهای گذشته تیمش را با حداقل دو تغییر به میدان می فرستاد، در این بازی هم مجبور شد با توجه به محرومیت محسن بنگر یک تغییر در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبلی به وجود آورد.
*سوشا مکانی از جمله بازیکنان پرسپولیسی حاضر در میدان سابقه حضور در فولاد را دارد و در سمت مقابل نیز مهدی دغاغله در فصل گذشته در جمع پرسپولیس حضور داشت و انگیزه زیادی در بازی امروز برای اثبات خود به برانکو خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار