حاجیلو: میداودی با کادر فنی سایپا خصومت شخصی ندارد

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: میلاد میداودی با کادر فنی سایپا خصومت شخصی ندارد بلکه تنها به دلیل مسائل فنی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است.

حاجیلو: میداودی با کادر فنی سایپا خصومت شخصی ندارد

اصغر حاجیلو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دلیل کنارگذاشتن میلاد میداودی مهاجم تیم فوتبال سایپا از این تیم بیان کرد: میداودی از سایپا اخراج نشده بلکه با تصمیم کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. این مسئله به معنی کنارگذاشتن و اخراج وی نمی‌باشد.

وی افزود: در روز‌های اخیر شایعه‌ای شکل گرفته که میداودی به دلیل درگیری با یکی از اعضای کادرفنی سایپا اخراج شده است. می‌خواهم از دوستان بپرسم بر چه اساسی چنین حرفی را مطرح می‌کنند کدام درگیری؟ آیا میداودی با این عضو کادرفنی درگیری فیزیکی داشته یا به علت خصومت شخصی و پدرکشتگی با این مربی به هم مشت و لگد پرتاب کرده‌اند؟ یا شاید این مربی ملک 4000متری میداودی را بالاکشیده . حالا میلاد می‌خواهد جبران کند.

از دوستان می‌خواهم انصاف داشته و حقایق را منتشر کنند

حاجیلو ادامه داد: میلاد میداودی به دلیل برخی از مسائل با تمرکز کافی در تمرینات شرکت نمی‌کرد و با تکرار این موضوع کادرفنی از وی خواست تا زمانی که از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مطلوبی قرار نگرفته در تمرین شرکت نکند.

هیچ گونه درگیری و اختلافی بین بازیکن و مربی سایپا به وجود نیامده و اگر رسانه‌ای از درگیری آن‌ها صحبت کند مسئله کذبی را مطرح کرده است.

میلاد تنها به دلیل مسائل فنی چند روزی در تمرینات شرکت نمی‌کند.

حاجیلو ادامه داد: بر همین اساس جلسه‌ای در کمیته انضباطی باشگاه برگزار می‌شود و میداودی با تصمیم این کمیته و آمادگی روحی بالا به تیم باز‌می‌گردد.

اخراج این مهاجم درست نیست چراکه نه ‌میداودی ‌بازیکنی است که اهل زدن حرف‌های ‌نامربوط باشد و نه مجید جلالی مربی است که به راحتی ‌بازیکنی را اخراج کند.

به هر حال این مسئله درون خانوادگی با وساطت مدیرعامل کادر فنی و بازیکنان و سایر اعضای باشگاه حل شده و مهاجم با اخلاق تیم ما به زودی در تمرینات حضور می‌یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: میداودی ، سایپا ، حاجیلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار