رحمانی فضلی: تلاش زیادی در مبارزه با زمین خواری شده است

وزیر کشور گفت: ستاد مبارزه با مفاسد زمین‌خواری در همه استان‌ها فعال است.

 به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه همزمان با هفته دولت ، طی سفر به استان چهار محال و بختیاری و در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعاتی که در سطح ملی و در این دولت برای آن تلاش و فعالیت شد، بحث مبارزه با زمین‌خواری بود و کمیسیون مبارزه با مفاسد این موضوع را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

وزیر کشور افزود: ستاد مبارزه با مفاسد زمین‌خواری هم اینک در همه استان‌های کشور فعال است و با کمک قوه قضاییه، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های مسئول در خصوص مبارزه با مفاسد زمین خواری فعالیت دارد.

وزیر کشور تاکید کرد: به جرات می‌گویم تلاش زیادی در مبارزه با زمین خواری شده و نمی گویم صد در صد؛ اما تلاش زیادی در این امر صورت گرفته است.

رحمانی فضلی اظهار داشت: در مواردی شاهد بودیم که تملک و تصرف‌های غیرقانونی و یا تغییر کاربری‌هایی بدون روند قانونی صورت گرفته بود که با این موضوع نیز برخورد جدی صورت گرفت.

رحمانی فضلی اظهار داشت: در زمان حاضر روند زمین‌خواری حتی در مراتع و جنگل‌ها کنترل شده است اما باید تلاش کرد تا مردم بدانند و اجازه ندهند برخی دلالان و واسطه گران در امر زمین از آنان سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار