رفع تحریم‌ها باید مدیریت شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات تولید زمینه عدم اشتغال و بیکاری کارگران را فراهم می‌کند.

سید هاشم بنی هاشمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص رفع تحریم‌ها و تاثیر آن بر اقتصاد کشور اظهار داشت: ما مسیر پیش رو در جهت اقتصاد مقاومتی را قطعا باید دنبال کنیم زیرا رفع تحریم‌ها یک فضای سرمایه‌گذاری و اقدامات زیر بنایی را برای ما به وجود خواهد آورد.

وی در ادامه بیان کرد: دریافت مبالغی که طلبکاریم و خرج کردن آن پس از تحریم‌ها طی مدتی کوتاه کار درستی نیست و به مشکلات ما اضافه خواهد کرد.

بنی هاشم عنوان کرد: رفع تحریم‌ها باید مدیریت شود زیرا اگر ما این فرصت را در جهت توسعه، پیشرفت و سرمایه‌گذاری قرار دهیم مطمئناً به افزایش کیفیت کالاها و تولیدات ما کمک به سزایی خواهد داشت و از طرفی با گسترش رقابت‌های جهانی به ایجاد اشتغال کمک به سزایی خواهد داشت که برای کشور بسیار سازنده و مفید خواهد بود اما اگر منابع ذکر شده را در راستای سوخت و موارد مصرفی دیگر تقسیم کرده و مصرف کنیم هیچ منفعتی که برای ما نخواهد داشت بلکه بسیار متضرر خواهیم شد.

وی ادامه داد: مشکلات ما در زمینه تولید نیز به خاطر ظرفیت‌های خالی تولید و سرمایه در گردش کم است که مشکلات تولید زمینه عدم اشتغال و بیکاری کارگران را فراهم می‌کند.

بنی هاشم در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما در جهت افزایش تولید عمل کنیم اشتغال بیشتری به وجود آمده و تعداد کارگران بیشتری نیز مشغول به کار خواهد شد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار