همدان؛

تهیه و چاپ کتاب زندگی نامه شهید امیر طلایی در همدان

در دیدار اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان با خانواده شهید امیر طلایی هماهنگی لازم در خصوص تدوین کتابی درباره شهید امیر طلایی در همدان صورت گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در دیدار بسیجیان با مادر شهید امیر طلایی از شهدای عملیات کربلای 4 و جزء شهدای غواص ، مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان گفت: آسایش و آرامش موجود در جامعه ناشی از ایثار و شهامت جوانان غیور و عزیزی است که در راه حفظ اسلام از جان خویش گذشتند و و وظیفه امروز ما معرفی شهدا به عنوان بهترین الگو و ادامه راه آنان است.

فاطمه کلهری شهید امیر طلایی را به عنوان یک الگوی خاص و فرهیخته در میان شهدای فرهنگی معرفی کرد وهدف از این دیدار را تدوین کتابی از این شهید بزرگوار دانست.

همچنین در این دیدار هماهنگ شد تا طی جلساتی زمینه انجام مصاحبه با خانواده شهید به ویژه مادر و همرزمان ایشان انجام شود تا کتابی از زندگی این شهید تدوین شود.

شهید امیر طلایی، متولد ۱۳۳۹ در همدان است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارهای بزرگی چون مسئولیت واحد اطلاعات و تحقیقات کمیته انقلاب اسلامی، ریاست هیأت تکواندو همدان، مسئولیت پذیرش سپاه پاسداران در منطقه کردستان، مسئولیت دایره سیاسی استانداری، مسئولیت دسته غواصی گردان جعفر طیار(ع) و تشکیل واحد مقاومت بسیج در گل‌تپه را عهده‌دار بوده است.

این شهید بزرگوار ۳ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: همدان ، کتاب ، شهید ، طلایی ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.