همدان؛

اجرای و تکمیل 50 طرح راه و شهرسازی استان همدان با 950 میلیارد ریال هزینه

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: با حمایتهای دولت 50 طرح راه و شهرسازی به ارزش 950 میلیارد رالو برای هفته دولت امسال آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رودباری طرحهای آماده بهره برداری این حوزه را شامل مساکن مهر، توسعه شبکه روشنایی راهها، ارتقا راه فرعی به اصلی، احداث باند دوم بزرگراه و بهسازی و آسفالت راههای روستایی دانست.

بگفته وی روکش آسفالت و ایمن سازی با هزینه  ی 283 میلیارد رالر از دیگر طرح های آماده بهره برداری حوزه راهداری به شمار می رود.

وی با تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در این استان در حوزه راه و شهرسازی گفت: در یک سال گذشته 47 کیلومتر بزرگراه در این استان آماده شده است و از ابتدای امسال نیز 37 کیلومتر راه روستایی تبدیل به آسفالت شده است.

رودباری با بیان اینکه مجوز آسفالته کردن 10 راه روستا برای سال جاری دریافت شده و اعتبارات آن ابلاغ شده است گفت: در بخش سازمان راهداری نیز 530 میلیارد رال  اعتبار ابلاغ شده که 300 میلیارد راله آن برای لکه گیری و بهسازی راهها است که 40 درصد آن تخصیص یافته است.

وی یادآوری کرد: سال گذشته یک هزار میلیارد رالح برای زیر ساخت های استان همدان هزینه شده و همچنین برای عملیات راهداری 210 میلیارد رال  قیر یارانه ای داده شده است.

وی با بیان اینکه راه آهن تهران به همدان در زمینه زیر ساخت 95 درصد پیشرفت دارد گفت: برای ریل گذاری آن در سفر هیات دولت پیگیری می شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: همدان ، اجرا ، تکمیل ، راه ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.