حاشیه‌سازی برای تهیه‌کننده سینما همزمان با اکران فیلم «محمد رسول‌الله»

در آستانه اکران فیلم محمد رسوال‌الله، حاشیه‌هایی برای جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما در فضای مجازی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه اکران فیلم «محمد رسول‌الله» ساخته مجید مجیدی، مثل همه فیلم‌ها حاشیه‌هایی در خصوص این فیلم به وجود آمد که یکی از این حاشیه‌ها دردسری است که برای یکی از تهیه‌کنندگان پرکار سینمای ایران به وجود آمد. در این خصوص به سراغ وی رفتیم تا خودش به طور کامل جریان پیش آمده را برای ما توضیح دهد و شبهه و حاشیه پیش آمده را رفع کند.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما در خصوص حاشیه پیش آمده یعنی پخش آگهی جعلی با شماره وی در مورد فروش بلیت فیلم «محمد رسول‌الله» گفت: حدود یک ماهی است که یک سری تشکل‌ها و نهادهای مردمی متشکل از من،‌ مجیدی و دیگر کسانی که برای فیلم «محمد رسول‌الله» قصد همکاری داشتند، طبق درخواست تشکیل شد که هدف این تشکل پوشش تبلیغاتی و ایجاد شرایطی برای آمدن مردم به سینماها برای دیدن این فیلم است.

وی افزود: در برخی از جلسات تشکل مذکور به اتفاق مجیدی شرکت کردم، بعد از دیدن پیامک جعلی متوجه شدم یکی از نهادهای شرکت‌کننده در این تشکل‌ به خاطر ارتباطی که با من دارند، شماره موبایل من را برداشته و در سایت خودشان گذاشته‌اند که یک دوستی که نیت خیر هم نداشته، شماره من را در جهت فروش بلیت فیلم «محمد رسول‌الله» در فضای مجازی گذاشته است.

وی ادامه داد: طبیعتا برای کسی مانند من که خودش گرفتار سینماست و نمی‌تواند پاسخگو باشد و در حالت عادی تلفنم برای تولیدات خودم اشغال است، دردسر بزرگی است و وارد حاشیه‌های این چنینی شدن جز اذیت شدن منفعت دیگری ندارد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: اما با تمام تفاسیر تمام تماس‌هایی که بدون هماهنگی من و مجیدی بود و حاشیه‌ساز شد را فقط به دلیل خود فیلم چون اثر فاخر و بزرگی است، جوابگو بودم و راهنمایی‌های لازم را انجام دادم،‌ اما اینکه من،‌ مجیدی و دست‌اندرکاران فیلم خود خواسته قصد چنین کاری را داشته باشیم این چنین نبوده است.

وی در خصوص منفعت و سودجویی‌هایی که پشت این جریان ایجاد شده، عنوان کرد: به نظر من این کار بیشتر جنبه تخریب داشت و از یک جایی به بعد آن عده‌ای که فضای بیشتری را برای این جریان ایجاد کردند و حتی در قالب خریدار بلیت به من زنگ زدند و قطعا نیتشان خیر نبود، نگاه و نیت خیری نسبت به فیلم نداشتند و می‌خواستند که جنبه‌های دیگری را رو و به نحوی وانمود کنند که در رابطه با این فیلم سوء‌استفاده‌هایی صورت می‌گیرد. در صورتی که چیزی جز استقبال بی‌نظیر مردمی نیست و ما نیز همکاری قلبی را انجام می‌دهیم.

نوروزبیگی اظهار داشت: چون فیلم «محمد رسول‌الله» فیلم بزرگ و پرمخاطبی است، قطعا فضاهای حاشیه‌ای برای آن ایجاد خواهد شد که یک عده‌ای که دنبال سودجویی و منفعت هستند دنبال فرصتی برای پراکنده کردن مخاطب و حاشیه‌سازی برای آن‌ می‌گردند.

وی عنوان کرد: کار بزرگی صورت گرفته و ما می‌دانیم با حواشی نیز روبرو خواهیم شد و در این حواشی ممکن است افرادی سودجود دنبال منفعت باشند. باید مردم و ما هوشیار باشیم و اگر قرار است بلیتی فروخته شود، از طریق شرکت نورتابان (پخش‌کننده فیلم) صورت بگیرد و یا اینکه عدد یک را از طریق سامانه پیامکی به شماره 100014 ارسال و بلیت تهیه‌ کنند و شخصی حق دریافت وجهی در خصوص فیلم حضرت محمد‌(ص) را ندارد.

وی گفت: قابل ذکر است بگویم آن نهادی که شماره من را در سایت خود جهت همکاری با پروژه فیلم «محمد رسول‌الله» گذاشت، به هیچ وجه قصد حاشیه‌سازی برای من و فیلم نداشته بلکه این مشکل توسط یک نفر اتفاق افتاد و شماره من را البته بدون ذکر نامم در فضا و سایت‌های مجازی جهت سوء‌استفاده‌گری پخش کرد.

نوروزبیگی در پایان خاطرنشان کرد: از صمیم قلب می‌خواهم به هر شکل که در توان دارم، به فیلم «محمد رسول‌الله» خدمت کنم و امیدوارم همه بتوانند این فیلم زیبا را ببینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار