صلاحی امیری مطرح کرد:

ناهنجاری های اجتماعی حاصل بداخلاقی است

مشاور رئیس جمهور گفت: جامعه بدون اخلاق به سمت انهدام پیش می‌رود و ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی حاصل این بد اخلاقی است.

ناهنجاری های اجتماعی حاصل بداخلاقی استبه گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید رضا صالحی امیری در همایش کارمندان نمونه شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و منطقه‌ای در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم سرمایه اجتماعی و موتور محرکه دولت به شمار می‌روند و اعتماد مردم به دولت حائز اهمیت است.

وی افزود: استراتژی و راهبرد دولت بر محوریت اخلاق استوار است و چنین رویکردی برگرفته از اندیشه ناب امام راحل (ره) است که مبنای اصلی حرکتی‌اش بر اخلاق متمرکز بود.

صالحی امیری گفت: در فضای بی ثباتی و متشنج امکان توسعه وجود ندارد و جامعه‌ای که از اخلاق فاصله می‌گیرد به سمت انهدام پیش می‌رود.

وی افزود: اگر امروز در خصوص ایدز، اعتیاد، طلاق، ارتشاء، رشوه و پارتی بازی صحبت می‌کنیم، ریشه‌اش در بد اخلاقی و تخریب است.

مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران یادآور شد: با تخریب و انگ زنی نمی‌توان به توسعه دست یافت و با انسجام،‌ وحدت، همدلی و همزبانی توأم با خود باوری، رشد و تعالی هرچه بیشتری حاصل می‌شود.

*بهره برداری از 163 میلیارد تومان پروژه عمرانی در هفته دولت

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: سعی و تلاش ما در هفته دولت در این شهرستان بر تشریح و تبیین دستاورد‌های دولت و تقویت همدلی و همزبانی با معرفی اقدامات سازنده عملیاتی شده استوار بود.

وی تصریح کرد:در هفته دولت 163 میلیارد تومان پروژه در قالب 40 طرح در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، ورزشی و عمرانی به بهره برداری رسید که گام مثبت و سازنده‌ای در شهرستان شهریار و در راستای تحقق توسعه پایدار به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار