برخورد قاطعانه محیط زیست با واحدهای صنعتی غیر مجاز

رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار از برخورد با واحدهای تولیدی و صنعتی غیر مجاز و غیر استاندارد که سلامت زیست محیطی را به مخاطره می‌اندازند، خبر داد.

برخورد قاطعانه محیط زیست با واحدهای صنعتی غیر مجازعزیز عبدالزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ضرورت حفظ سلامت زیست محیطی به عنوان وظیفه‌ای خطیر و همگانی اظهار کرد: صیانت از محیط زیست از سوی مسئولان و آحاد مردم مؤلفه‌ای حائز اهمیت است که تضمین کننده حفظ سلامت آینده جامعه خواهد بود و بی‌توجهی به دغدغه‌های زیست محیطی سلامت نسل بعد را با مخاطرات جدی و مخرب روبرو خواهد کرد.

وی افزود: حفظ محیط زیست به آلودگی آب، هوا و یا چاه منحصر نمی‌شود و در واقع این امر خطیر مجموعه‌ای از عوامل و پدیده‌هایی است که بین موجودات زنده در جریان است.

عبدالزاده بیان کرد: صدور مجوز استقرار واحد تولیدی یا صنعتی معطوف به تبعات و عوارضی است که پس از برپایی واحدهای صنعتی ظهور  و بروز پیدا می‌کند و استقرار چنین مراکزی مستلزم تامین نیروی انسانی، وسایل حمل و نقل و به تبع افزایش مصرف سوخت و آلودگی هوا خواهد بود که مجموعه این عوامل در بروز عوارض زیست محیطی اثر گذار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار