بهره برداری از 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی شهریار در 20 ماه آینده

شهردار شهریار گفت: کلنگ‌زنی 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی با مشارکت بخش خصوصی گام سازنده‌ای در جهت تحقق تامین درآمدهای پایدار در این شهر محسوب می‌شود.

بهره برداری از 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی شهریار در 20 ماه آیندهمسعود رهنما شهردار شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به لزوم تحقق و تامین درآمدهای پایدار در شهرداری شهریار اظهار کرد: تدابیر و تمهیداتی پیش‌بینی شده تا با مشارکت بخش خصوصی فاصله مدیریت شهری از تامین درآمد از محل ساخت و سازهای غیرمجاز و عوارض ساختمانی را افزایش دهیم.

وی افزود: با توجه به کاهش ساخت و سازها و رکود بازار مسکن در طول سنوات گذشته، سطح درآمدی شهرداری‌ها با کاهش شدیدی مواجه شد که شهرداری شهریار نیز از این قاعده مستثنی نبود.

شهردار شهریار بیان کرد: بطور یقین کسب درآمد از عوارض ساختمانی راهکار مناسب و اصولی برای پیشبرد اهداف عمرانی و شهری شهرداری محسوب نمی‌شود.

رهنما گفت: کلنگ‌زنی 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهریار با مشارکت بخش خصوصی طی ماه‌های گذشته، اقدام سازنده و مثبتی به شمار می‌رود که تکیه شهرداری را به تامین درآمدهای پایدار تقویت می‌کند.

وی افزود: پیرو برنامه‌ریزی‌های طراحی شده، پیش بینی می‌کنیم طرح‌های عمرانی کلنگ‌زنی شده، طی 20 ماه آینده افتتاح شود که در صورت بهره‌برداری از این پروژه‌ها، زیرساخت‌های شهری و عمرانی با ارتقای کمی و کیفی هرچه مطلوب‌تری مواجه خواهد شد.

رهنما یادآور شد: ارزش افزوده حاصل از این طرح‌ها به پیشبرد دیگر پروژه‌های عمرانی در این شهر کمک می‌کند و این رویکرد در آینده نیز با تلاش هرچه بیشتری ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار