سنندج؛

امنیت و آرامش کنونی را مدیون خون شهدا هستیم

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و آرامش کنونی که بر فضای کشور حاکم شده است را مدیون خون و ایثار شهدا هستیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید احسن علوی، با اشاره به استقبال گرم مردم شهرستان‌های مختلف استان کردستان از شهدا گفت: استقبال چشمگیر از شهدا نشانه ثابت قدم بودن در راه شهداست.

وی با اشاره به اینکه شهدا خاطرات گذشته مردم این کشور هستند، افزود: شهدا امروز با ورود به خاک وطن، کردستان را عطرآگین از حضور خود کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یادآوری رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدا باید در همه دوران‌ها وجود داشته باشد تا همواره مردم به دنبال ادای دین خود به مقام شامخ شهدا باشند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی که بر فضای کشورحاکم شده است را مدیوان خون و ایثار شهدا هستیم در این راستا باید همواره به شهدا و خانواده آنان و جانبازان و ایثارگران احترام بگذاریم.

علوی با ابراز خرسندی از استقبال بی‌نظیر مردم کردستان از شهدای تفحص شده افزود: امروز مردم به استقبال این شهدا آمده‌اند تا باردیگر اعلام کنند که هنوز در راه شهدا ثابت قدم هستند.

وی درپایان گفت: این استقبال همچنین نشان از آن دارد که مردم ایران و کردستان هنوز با انقلاب و آرمان های انقلاب همراه بوده و در مقابل ظلم و تجاوز به خاک وطن تا پای جان دفاع خواهند کرد.
 
انتهای پیام/گ
برچسب ها: امنیت ، آرامش ، مدیون ، شهدا ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.