خرمگاه: اختلاف تیم ملی بزرگسالان و امید به ضرر کل فوتبال ایران است

مربی سابق تیم ملی فوتبال امید کشور گفت: تیم ملی بزرگسالان و امید لازم و ملزوم یکدیگرند و اختلاف بین آنها به ضرر کل فوتبال ایران است.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص  اختلافات ایجاد شده بین مسئولان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید بیان کرد: من به عنوان مربی تیم فوتبال نفت تهران نمی‌توانم به طور مفصل در این باره صحبت کنم ولی امیدوارم مشکلات به وجود آمده هر چه سریع‌تر خاتمه یابد. تیم‌های ملی بزرگسالان و امید لازم و ملزوم هم هستند و اختبلاف بین آن‌ها به ضرر کل فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: آرزو می‌‌کنم طرفین به تفکر همکاری برسند، این موضوع مسئله‌ای ملی است. مسئولان تیم ملی امید و المپیک از تدبیر لازم برای هماهنگی با هم برخوردارند و درست نیست که 2 تیم با چنین مشکلات و حواشی کار خود را پیش ببرند.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: تیم نفت به دلیل عدم برگزاری اردو و کمبود بودجه در شروع فصل مقداری از لحاظ روحی و روانی مشکل داشت. خوشبختانه در حال  حاضر تیم در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. در دیدار مقابل الهلی امارات به 70 درصد برنامه‌های خود رسیدیم ولی برای موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باید به آمادگی 100 درصد برسیم.

وی ادامه داد: برای این منظور تلاش خود را بیشتر کرده و با افزایش تمرینات به شرایط آرمانی دست می‌یابیم. به طور حتم با تلاش کادر فنی و بازیکنان نفت با شروع دوباره لیگ برتر به راحتی موقعیت‌ها و امیتازهای این تیم از دست نخواهد رفت.

خرمگاه درباره حمایت منصور قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت از کادر فنی این تیم بیان کرد: یک مدیر باید بداند از کادر فنی و بازیکنانش چه می‌خواهد. منصور قنیبرزاده نشان داده به دنبال دست‌یابی به اهداف بزرگ در باشگاه نفت است. درایت وی در سال‌های گذشته سبب شده تمام مربیان تیم نفت با خیالی راحت به فکر پیاده‌کردن برنامه‌های خود باشند. کادر فنی کنونی این تیم هم از زمان دراختیارگرفتن هدایت نفت، حمایت باشگاه را به خوبی حس کرده و مطمئن باشید ما با کار بیشتر به خوبی پاسخ این اعتماد را می‌دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تمام مدیران باشگاه‌های لیگ برتری ثبات را مد نظر قرار داده و با چند نتیجه ضعیف بلافاصله حکم اخراج مربیان را صادر نکنند، چرا که تداوم حضور مربیان روی نیمکت تیم‌ها منجر به نتیجه‌گیری خواهد شد.

خرمگاه افزود: ضمن این که بهرام میر شیبانب مدیر فنی تیم فوتبال نفت شاید زیاد در قالب رسانه‌ای قرار نگرفته باشد اما پابه‌پای کادر فنی این تیم برای موفقیت نفت زحمت کشیده و حامی منصوریان و سایر اعضای این کادر است.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره مصدومان این تیم بیان کرد: از ابتدای فصل مصدومیت برخی نفرات کلیدی در کار تیم نفت خلل ایجاد کرد. ایمان مبعلی، علی قربانی و ارسلان مطهری نفرات تاثیرگذار هستند که غیبت آنها در چند هفته اخیر با عدم نتیجه‌گیری نفت ارتباط مستقیمی داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار