بیرانوند: مذاکره‌ام با تبریزی‌ها نهایی شد/ صحبتی با پرسپولیس نداشتم

علیر ضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران از پیوستنش به تیم تراکتور سازی تبریز خبر داد.

بیرانوند: مذاکره‌ام با تبریزی‌ها نهایی شد/ صحبتی با پرسپولیس نداشتمبیرانوند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مشغول انجام کارهای فارغ‌‌التحصیلی هستم تقریبا کارهایم تمام شده و قرار بود تیم نفت تا دو روز پیش یعنی روز شنبه‌ به من در خصوص کارهایم خبر بدهد اما تا این لحظه خبری نشده است و من هم با تراکتوری‌ها تقریبا به توافق نهایی رسیدم و حتی خانواده ام تمایل زیادی برای حضورم در تراکتور سازی دارند حتی من از خانواده‌ خواستم تا مستقیم با مسئولان نفت برای جدایی‌ام از این تیم گفتگو کنند.

وی افزود:اولويت اولم با نفت تهران است اما به شرطی كه به خواسته هايم احترام بگزارند گزينه اصلي ام تراكتور سازي است هرچند با نفت قرارداد دارم اما سرباز می‌شوم و به تبريز می‌روم.

وی در خصوص حواشی پیوستنش‌ به پرسپولیس اظهار داشت: هیچ گونه مذاکره‌ای با باشگاه‌ پرسپولیس انجام ندادم‌، شاید آنها خواهان من هستند که من بی‌خبرم.

این بازار گرمی بعضی افراد است ناگفته نماند دیروز هم از باشگاه نفت محمد خرمگاه با من تماس گرفت و از من خواست که در تمرینات حضور پیدا کنم من هم گفتم تا وضعیت مشخص نشود تمرین نمی‌کنم.


انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکره ، بازیکنان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار