تنور نقل و انتقالات داغ می شود

تنور فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال با آغاز فعالیت گسترده تیم‌ها در جذب بازیکنان مد نظرشان برای فصل بعد داغ تر شده است.

تنور نقل و انتقالات داغ می شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فصل نقل و انتقالات در حالی که روزهای آرامی را سپری می کرد اما به یکباره تیم‌های لیگ برتر در چند روز گذشته به تکاپو افتادند و چند بازیکن را جذب کردند.

کامیابی نیا نخستین خرید سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان توانست کمال کامیابی نیا هافبک فصل گذشته نفت تهران را جذب کند.

در حالیکه گفته می شد، سرگئی پاشنکو دروازه بان اسبق ملوان بندرانزلی به پرسپولیس پیوست اما طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس فقط مذاکره با این گلرمولداوی را تایید کرد.

رامین رضائیان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن مد نظر برانکو برای فصل بعد است اما باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته به توافق نهایی با این بازیکن دست یابد،‌ در حالیکه گفته می شود که مذاکرات پرسپولیس با رضاییان به بن بست خورده و حضورش در این تیم منتفی است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که رضائیان امروز با پرسپولیس قرارداد می بندد.

سید جلال حسینی تا پای مذاکره با سرخپوشان پیش رفته بود اما با تغییرات مدیریت باشگاه این انتقال نهایی نشد.

همچنین گفته می شود که سید جلال حسینی در لیست برانکو نیست، براین اساس سید جلال قصد دارد امروز تیم مد نظرش را از این سه تیم لیگ برتری انتخاب کند.

گابریل مهاجم برزیلی فصل قبل پرسپولیس به لیست برانکو برگشت، بعد از اینکه بازیکنان خارجی مد نظر برانکو جذب نشدند بحث بازگشت گابریل به پرسپولیس مطرح شده است.

گفتنی است، مایکل اومانیا که جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسید، با پیشنهاد رسمی قرمزها برای تمدید قراردادش روبه رو شد. اومانیا راضی شده به ایران باز گردد تا برای تمدید قرارداد پای مذاکره بنشیند.

به هر حال برانکو پس از دیپورت شدن مدافع کروات مد نظرش، خواهان تمدید قرارداد با اومانیا شده است.

روزبه چشمی مدافع فصل گذشته صبای قم هم مد نظر سرخپوشان برای فصل بعد است این بازیکن علاوه بر پرسپولیس از استقلال هم پیشنهاد دارد.

پیام صادقیان هم که در لیست برانکو برای فصل بعد نیست، اعلام کرده که پیشنهادهایی از اروپا، تیم های ایرانی و عربی دارد، وی بیان کرده که به لیگ قطر و اسلواکی نمی‌رود و قصد دارد در یک تیم اروپایی بازی کند.

صادقیان گفته اگر اروپا نشد برای نفت تهران بازی خواهد کرد این بازیکن از تراکتورسازی هم پیشنهاد دارد.

طبق شنیده ها محمد نوری کاپیتان پرسپولیس هم قرار است تا 10روز آینده به قطر برود تا قرارداد نهایی اش را با تیم قطری امضا کند.

گفته می شود مهدی طارمی هم به توافقاتی با باشگاه پرسپولیس دست یافته است.

خالقی فر هم با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و در این تیم ماندنی شد.

طبق شنیده‌ها حمید علی عسگر با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده است اما برانکو بر حفظ این بازیکن تاکید کرده است.

گفته می شود، رضا محمدی هم یکی از گزینه های پرسپولیس در پست دروازه‌بانی است.

همچنین گفته می شود، برانکو به حفظ اسکلت اصلی تیم فصل گذشته تاکید داشته و از مسئولان خواسته چهار بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی جذب کنند.

سرخپوشان مذاکره رسمی شان را با ادینهو آغاز کردند.

مهدی دغاغله، رضا نوروزی، مهدی جعفرپور و صادقیان به طور قطعی از پرسپولیس جدا شدند و فصل بعد در این تیم نیستند.

مدیر برنامه قاضی هم امروز برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس می رود، مهرداد جماعتی و ایران پوریان هم مد نظر برانکو هستند.

بازیکنان با تجربه در تیررس آبی پوشان

تیم فوتبال استقلال هم با اینکه چند روز پیش فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرد اما تاکنون توانسته دو بازیکن را جذب کند.

جابر انصاری و محمد امین حاج محمدی بازیکنان فصل گذشته گسترش فولاد و نفت تهران به تیم فوتبال استقلال پیوستند.

گفته می شود، میثم مجیدی هم به توافقات ابتدایی با باشگاه استقلال رسیده است.

سید مهدی رحمتی هم بعد از بازگشت از کیش قراراست مذاکراتی با مسئولان  استقلال‌ داشته باشد.

 توافقات اولیه‌ای میان امید ابراهیمی و پرویز‌ مظلومی صورت گرفته‌ است بر این اساس احتمال بازگشت آندو تیموریان‌ و جواد نکونام به استقلال‌ کم شده است.

 در نهایت شاید یکی از این دو نفر به استقلال‌ برگردند و زوج ابراهیمی‌ در میانه میدان باشند ضمن اینکه استقلال‌ روز به روز چشمی هافبک‌ دفاعی‌ صبا را هم زیر نظر دارد.

طبق شنیده‌ها فرزاد‌ حاتمی هم برای حضور در تیم فوتبال استقلال‌ باید تعهد اخلاقی بدهد.

 مهدی مومنی مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان هم بیان کرده که رقم پیشنهادی استقلالی‌ها پایین است و شانس استقلال شدنش را کم دانست.

رامین رضائیان‌ مدافع راه آهن هم علاوه بر پرسپولیس، مد نظر مظلومی برای فصل بعد است.

همچنین گفته می‌شود باشگاه استقلال به دنبال جذب بازیکن فولاد نوین است.

نکته قابل توجه در مورد خرید‌های استقلال این است که آبی‌پوشان پایتخت بازیکنان با تجربه را به خدمت می‌گیرند.

جابر انصاری و میثم مجیدی در آستانه ورود به سن 29 سال هستند مهدی رحمتی 33 ساله، نکونام 35 ساله و آندو 33 ساله هستند
حاج محمدی با 23 سال سن تنها گزینه‌ جوان استقلال است.

وحید طالب لو هم با استقلال تمدید کرد بهنام برزای هم از باشگاه ختافه‌ پیشنهاد دارد اما گفته اگر استقلال‌ اجازه ندهد نمی‌تواند به این تیم اسپانیایی برود.

 رضا عنایتی، میلاد نوری و میلاد سلیمان فلاح هم در لیست خروجی باشگاه استقلال قرار دارند.

جذب‌ بازیکنان سرباز مد نظر تراکتور سازی

 تونی اولیویرا‌ سرمربی فصل گذشته تراکتور سای بعد از حرف و حدیث‌های فراوان امروز وارد تبریز‌ شد تا با مدیران باشگاه تراکتور سازی مذاکره کند.

 تراکتوری‌ها قصد دارند با تونی اولیویرا به توافقات نهایی برسند تا فعالیتشان را به صورت جدی در فصل نقل و انتقالات آغاز کنند.

 گفته می‌شود جدایی ادینیهو‌ از تیم تراکتور سازی قطعی است و این بازیکن یک پیشنهاد خوب مالی از یک تیم قطری دارد و به احتمال فراوان فصل آینده در لیگ قطر بازی می‌کند.

 خط حمله تراکتور سازی با جدایی ادینیهو‌ با مشکل مواجه می‌شود طبق شنیده‌ها تونی قصد دارد یک مهاجم پرتغالی را جانشین آقای گل لیگ برتر کند.

 گفته می‌شود آندو تیموریان ممکن است به استقلال باز گردد اما با بازگشت اولیویرا وی ترجیح می‌دهد در تبریز بماند.

احتمال جدایی حبیب گردانی از تیم تراکتور سازی زیاد است طبق شنیده‌ها تراکتوری‌ها قصد دارند هاشم بیک زاده را جایگزین گردانی کنند.

جدایی احتمالی مهدی کیانی هم یکی از دغدغه‌های اصلی تیم تراکتور سازی است.

 سید مهدی رحمتی، و علیرضا بیرانوند و محسن فروزان گزینه‌های تراکتور سازی در درون دروازه هستند.

 گفته می‌شود بختیار رحمانی، که سرباز محسوب می‌شود به احتمال زیاد فصل بعد با پیراهن تراکتور سازی به میدان می‌رود جماعتی هم مد نظر تراکتوری‌ها است.

دو سانتوس مدافع تراکتور سازی هم از یک تیم قطری پیشنهاد دارد.

فرشاد احمد زاده هم با گذراندن دو سال خدمت سربازی اش در تیم تراکتور سازی به تیم سابقش پرسپولیس پیوست پیام صادقیان هم مد نظر تونی برای فصل بعد است.

اوضاع نامناسب نفت در نقل و انتقالات

تیم فوتبال نفت تهران تاکنون چند بازیکن اصلی‌اش را از جمله غلامرضا رضایی، محمد امین حاج محمدی، کمال کامیابی نیا را از دست داده است و این تیم فقط تاکنون توانسته کارلوس سانتوس مدافع برزیلی فصل گذشته ذوب آهن را جذب کند و وی را جایگزین پادوانی کند که به احتمال  زیاد راهی سپاهان می‌شود همچنین مهدی مومنی هم با قرار  داد یک ساله به نفت تهران پیوست.

علیرضا بیرانوند هم بیان کرده که اگر نفتی‌ ها پیشنهادش را قبول نکنند برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور سازی می‌شود.

 پیام صادقیان بازیکن فصل گذشته پرسپولیس هم در لیست خرید منصوریان برای فصل بعد است.

 ایمان مبعلی، هافبک بازی ساز و طراح نفت تهران هم به استقلال چراغ سبز نشان داده و بیان کرده که اگر استقلالی‌ها پیشنهاد بدهند به آن فکر می‌کند.

مهدی رحمتی هم یکی از گزینه‌های منصوریان برای درون دروازه نفت تهران است.

آل نعمه هم از نفت تهران پیشنهاد دارد و اگر با این تیم به توافق برسد فصل بعد پیراهن اینتیم را می پوشد.

مهدی مومنی بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان هم از نفت تهران پیشنهاد دارد.


تغییر استراتژی جلالی

مجید جلالی که علاقه خاصی به جوانگرایی دارد و به جوانان میدان می دهد تاکنون بازیکنانی را به خدمت گرفته که با عقیده جوانگرایی اش منافات دارد.

رضا نوروزی با 33 سال سن و غلامرضا رضایی با 30سال سن بازیکنان با تجربه ای هستند که به تیم فوتبال سایپا پیوستند وحید اسماعیل بیگی هم دیگر خرید نارنجی پوشان سایپا است.

عملکرد خوب فولاد در بازار نقل و انتقالات

تیم فوتبال فولاد خوزستان هم تاکنون عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته و چند بازیکن را جذب کرده است مهدی دغاغله و حسین مالکی به صورت رسمی به تیم فولاد خوزستان پیوستند.

الویس نانگ که به جاگوار در بین هواداران فولاد معروف است شنبه در گردن کرج به اردوی فولاد ملحق می شود به هر حال باید دید نانگ با فولادی ها به توافق می رسد یا نه.

 شهاب کرمی، محمد قاضی، محسن سلمان، ارشاد یوسفی، مهرداد جماعتی و سید ایمان موسوی هم در لیست خروجی فولاد  قرار دارند.

بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی با انتشار بیانیه هایی جداگانه با هواداران فولاد خداحافظی کردند و جدایی آنها از این تیم قطعی شده است رحمانی که سرباز محسوب می شود به احتمال زیاد فصل بعد با پیراهن تراکتورسازی به میدان می رود مهرداد جماعتی هم از تیم های پرسپولیس، تراکتورسازی و چند تیم دیگر پیشنهاداتی دارد.

زردپوشان اصفهانی در پی حفظ شاکله اصلی

زرد پوشان اصفهانی هم به دنبال حفظ شاکله اصلی تیمشان هستند.

جواهیر سوکای و ماریو پسوس به طور قطعی از تیم سپاهان جدا شدند. احسان حاج صفی هم اگر پیشنهاد خوبی از اروپا داشته باشد ترانسفر می شود. رحمان اجمدی هم احتمال دارد از این تیم جدا شود.

رامین رضاییان، سید جلال حسینی، یادوانی، خسرو حیدری ومهرداد جماعتی مدنظر فرکی برای فصل بعد هستند.

ابراز تمایل مرزبان به بازگشت عنایتی

تیم فوتبال پدیده مشهد با پنج بازیکن فصل گذشته اش از جمله یونس شاکری، مهدی خیری، علیرضا حیدری، مجتبی روشنگر، رضا ناصحی به توافق نهایی رسید و قرارداد آنها را تمدید کرد.

همچنین مرزبان برای بازگشت رضا عنایتی به تیم پدیده ابراز تمایل کرده است مرزبان بیان کرده که اگر شرایط مهیا باشد که عنایتی به پدیده بیاید و خودش هم دوست داشته باشد برگردد، ما با آغوش باز از عنایتی استقبال می کنیم.

علی دایی گزینه سرمربیگری انزلی چی ها

گفته می شود یکی از خریداران باشگاه ملوان که آذری زبان است به علی دایی پیشنهاد سرمربیگری ملوان را برای فصل آینده مطرح کرده است اگر او سهام ملوان را بخرد، به احتمال زیاد دایی سرمربی ملوانان در لیگ پانزدهم خواهد بود به هر حال تا روز سه شنبه تکلیف مالکیت، مدیریت و کادر فنی ملوان مشخص خواهد شد.

همچنین علی دایی گزینه سرمربیگری تیم راه آهن هم است باید دید شهریار فصل آینده روی نیمکت کدام تیم می نشیند؟

عزم استقلال اهواز برای خرید فولاد نوین

تیم فولاد نوین اهواز به علت اشتراکاتش با تیم فولاد خوزستان نمی تواند در لیگ برتر حاضر شود بر این اساس امتیاز این تیم قرار است واگذار شود.

تیم فوتبال استقلال اهواز با خرید فولاد نوین قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد بنابراین باب مذاکره را با فرهاد کاظمی، فیروز کریمی و رضا مهاجری، آغاز کرده است.

جهاندار مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هم بیان کرده دوشنبه کار انتقال فولاد نوین به استقلال اهواز نهایی می شود و 10میلیارد تومان قیمت پیشنهادی استقلال اهواز برای خرید فولاد نوین اهواز است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: باشگاه ، فوتبال ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار