آل نعمه به استقلال نزدیک‌تر شد

احمد آل نعمه، با حضور در تمرینات استقلال اهواز، احتمال حضورش در این تیم را قوت بخشید.

آل نعمه به استقلال نزدیک‌تر شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای فصل زمزمه‌هایی مبنی بر حضور احمد آل نعمه در استقلال اهواز به گوش می‌رسید، اما این اتفاق رخ نداد.

چندین بار در طول فصل، مسئولان باشگاه استقلال اهواز با آل نعمه به مذاکره پرداختند و حالا در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، احتمال حضور این بازیکن در جمع آبی‌های اهوازی قوت گرفته است.

آل نعمه، فصل گذشته در فولاد خوزستان حضور داشت و در لیگ پانزدهم، فعلا برای هیچ تیمی بازی نمی‌کند.

کارون یعقوبی در خصوص حضور آل نعمه در استقلال اهواز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیشنهاداتی به احمد داده‌ایم و او  فرصت خواست تا در این خصوص تصمیم‌گیری کند تیم استقلال اهواز در تهران اردوی یک هفته‌ای زده و علت قوت گرفتن پیوستن آل نعمه به این تیم حضور وی در تمرینات آبی‌هاست.

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز در خصوص مبلغ پیشنهادی برای جذب آل نعمه اظهار کرد: خود او به ما گفته که به خاطر علاقه‌اش به اهواز و تیم استقلال به جمع آبی‌ها خواهد آمد.
یعقوبی درباره پرداخت دستمزد بازیکنان ادامه داد: امیدوارم که در این هفته بازیکنان دستمزدشان را بگیرند هنوز مبلغی به بازیکنان داده نشده است.

وی در پایان افزود: مشکل بازیکنان خاطی( سعید غزل، سعید سالارزاده، محمد غلامی و شاهین مجیدی) که اردو را ترک کرده بودند هنوز نامشخص است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آل نعمه ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار