آل اسحاق: لیست‌مان با جذب حسینی‌ و نانگ تکمیل می‌‌شود/ تیم ما نسبت به فصل گذشته جوانتر شده است

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفت: لیست نفرات‌مان امروز با جذب‌ سید جلال حسینی و آلویز نانگ تکمیل می‌شود.

آل اسحاق: لیست‌مان با جذب حسینی‌ و نانگ تکمیل می‌‌شود/ تیم ما نسبت به فصل گذشته جوانتر شده استحسین آل اسحاق در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما با سید جلال حسینی و آلویز نانگ به توافقات نهایی رسیدیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید با این دو بازیکن امروز قرار داد می‌بندیم.

 پرداخت قرار دا‌دها بر طبق مقتضیات باشگاه انجام می‌شود

 آل اسحاق درباره پیشنهاد یک میلیارد 500 هزار تومانی سید جلال حسینی برای عقد قرار داد با نفت تهران تصریح کرد: پیشنهاد داده می‌شود اما توافقی که حاصل شود مهم است. پرداخت قرارداد‌ها بر طبق مقتضیات باشگاه انجام می‌شود و مذاکرات هم بر اساس رقم قراردادهای مشخص با بازیکنان صورت می‌گیرد.

وی درباره سقف قرار داد باشگاه نفت تهران بیان کرد: ما بر اساس ضوابط سازمان لیگ و روشی مشخص مبلغ قرار داد بازیکنان را تعیین می‌کنم.

 نام امیر حسین صادقی در کمیته فنی اعلام نشد

 آل اسحاق در مورد اینکه امیر حسین صادقی در لیست خرید منصوریان قرار داد یا نه، عنوان کرد: بر طبق لیست اعلام شده کادر فنی با بازیکنان مذاکره می‌کنیم نام امیر حسین صادقی در کمیته فنی اعلام نشد تا با این بازیکن مذاکره کنیم.

میانگین سنی 24 سال را حفظ کردیم

دبیر کمیته نقل و انتقالات در مورد انتقادهای صورت گرفته از جذب بازیکنان توسط نفت تهران گفت: ما برای تقویت تیم جهت حضور در جام باشگاه‌ها فقط یکی، دو بازیکن باتجربه در برخی خطوط جذب کردیم، همچنین میانگین سنی 24 سال را حفظ کردیم و یک مقدار هم تیم را نسبت به فصل گذشته جوانتر شده است.

وی درباره اینکه لیست بازیکنان مد نظر منصوریان جذب شد یا نه، اظهار داشت: با همکاری و همدلی توانستیم بر طبق درخواست‌های کادر فنی بازیکن برای فصل بعد جذب کنیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه، تیم نفت برای برپایی یک اردو 20 تیر ماه عازم ترکیه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار