فرصت مناسبی برای بررسی طرح‌ها و لوایح وجود ندارد/ شورا نیازمند تحولات بنیادین است

اعضای شورای شهر در یک صد و هفتاد و نهمین جلسه شورا نقطه نظراتی را در خصوص کاستی ‌های شورا مطرح کردند.

فرصت مناسبی برای بررسی طرح‌ها و لوایح وجود ندارد/ شورا نیازمند تحولات بنیادین استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از اعضای شورا نقطه نظراتی را در خصوص اداره شورا و کم و کاستی ها مطرح کردند که در ابتدا احمد مسجد جامعی با تبریک به مهدی چمران و طلایی و دوستان منتخب و آرزوی توفیق برای آنها گفت: خواهش می‌کنم در سال سوم گزارش شورا یاری ها را بگذارید و علاوه بر گزارش رسمی مسئولین گزارشی از مردم داشته باشیم.

در ادامه دنیا مالی با تبریک اعضای جدید ضمن ارائه نقطه نظراتی در خصوص شورا گفت: کمیسیون معماری و شهرسازی 3 نفر است در حالی که یک کمیسیون دیگر 9 نفر عضو دارد که البته این مسئله توجیهی ندارد و درخواست دارم با توجه به اهمیت کمیسیون معماری وشهرسازی تدبیری اندیشیده شود چرا که دو سال از شورا گذشته و ما به وسط راه رسیده‌ایم و باید تجدید نظر داشته باشیم.

دنیا مالی ادامه داد: در یک جلسه غیر علنی باید نگاه نقادانه به عملکرد خود داشته باشیم و از فرصت باقی مانده استفاده کنیم.

دنیا مالی با انتقاد از ساعت شروع جلسات شورا گفت: جلسات شورا 9 و 30 دقیقه صبح شروع می‌شود که اگر با همین روند پیش برویم برای طرح‌ها و لوایح فرصت نداریم و این در حالی است که فلسفه شورا بررسی طرح‌ها و لوایح است.

مجتبی شاکری در ادامه گفت: نیازمند نظارت دقیق‌تر در شورا هستیم و لزوم ایجاد پژوهش برای بررسی طرح‌ها و لوایح وجود دارد.

سالاری در ادامه گفت: از همفکران خود از جمله آقای تندگویان، حکیمی‌پور ، دوستی ، مسجد جامعی و ... تشکر می کنم و شورا نیازمند تحولات بنیادی است که ایجاد مرکز پژوهش های شهر تهران از حمله موارد مهم محسوب می‌شود و درآمدهای پایدار ، طرح جامع و تفصیلی و حسابرسی باید تجدید نظر صورت گیرد و همچنین موضوع شورایاری ها که درخواست آقای مسجد جامعی بود حلقه واسط شورا و شهرداری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

چمران در خاتمه گفت: حضور بموقع در جلسات شورا از جمله موارد مهمی محسوب می‌شود که اگر از این پس رعایت نشود براساس قانون از حق جلسه کم می‌کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار