مدیرعامل توزیع برق منطقه‌ای مازندران:

میزان خسارت به توزیع برق زیاد است / برق همه مناطق مازندران تا 2 ساعت دیگر وصل می‌شود

مدیرعامل توزیع برق منطقه‌ای مازندران گفت: میزان خسارت برق زیاد است با این وجود تلاش داریم تا دو ساعت دیگر برق همه مناطق استان وصل شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،قاسم شهابی دقایقی قبل  درباره علت قطع برق طولانی مدت در برخی از نقاط استان مازندران، اظهار کرد: وزش شدید باد در برخی از مناطق، باعث قطع درخت و سقوط بر روی سیم‌های برق شده است.

وی با اعلام اینکه اعلام میزان خسارت به شبکه توزیع برق در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم نسبت به وصل برق مناطق اقدام کنیم.

مدیرعامل توزیع برق مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر برق در شمال، جنوب و بخشی از منطقه هولاء ساری قطع است، خاطرنشان کرد: پرسنل توزیع برق برای اتصال مجدد برق مشغول کار هستند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه ما اتصال برق در منطقه مرکزی استان است، ادامه داد: به‌دلیل وزش باد میزان خسارت در بخش مرکزی استان زیاد است و اقدام به فراخوان نیروی کمکی از سایر شهرها کردیم.

شهابی با اعلام اینکه در برخی از مناطق سیم‌های برق پاره شده است، بیان کرد: سقوط درخت، پاره شدن بنر و افتادن دیش‌ها ماهواره باعث قطعی برق در مناطق مرکزی استان شد.

وی در پایان گفت: تلاش برای اتصال برق در مرکز استان ادامه دارد و تا دو ساعت آینده برق همه مناطق در مرکز استان وصل می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/
برچسب ها: مازندران ، برق ، قطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
ضمن عرض سلام وخسته نباشید
به اطلاع مسئولین سایت می رسانم شرکت توزیع نیروی برق جدا از شرکت برق منطقه ای می باشد این دو شرکت جدا ومجزا ازهم می باشند.