پاداش ملی پوشان 25 درصد افزایش یافت

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل با اشاره به تصویب برنامه‌های کی‌روش در جلسه هیات رییسه گفت که پاداش ملی‌پوشان 20 تا 25 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: شهرام دبیری در پایان نشست هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره حضور وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ‌ملی فوتسال، گفت: نظر هیات رییسه این بود که شمسایی نباید به طور همزمان در تاسیسات دریایی و تیم ‌ملی حضور داشته باشد. او از نظر فنی مورد تایید هیات رییسه است. بعضی از دوستان در مورد سرمربی شدن شمسایی می گفتند که اگر او در لیگ هم حضور داشته باشد، بازیکنان نمی‌توانند مقابل او عملکرد خوبی داشته باشند. زمان دقیقی برای انتخاب سرمربی تیم ‌ملی مشخص نشده اما هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر باید این اتفاق بیفتد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که آیا درباره نحوه سفر تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل بز‌ر‌گسالان به گوام هم صحبت شد، اظها‌ر کرد: در مورد سفر تیم ‌ملی به گوام صحبتی نشد. جلسه خوبی بود که درخواست‌های کا‌ر‌لوس کی‌روش که در جلسه قبلی مصوب شده بود به تصویب رسید. در جلسه قبل که در مشهد برگزار شده بود قرار بر این بود که پاداش ملی‌پوشان حدود 50 درصد افزایش داشته باشد که احتمالا به جای این مقدار حدود 20 الی 30 درصد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این که کنار گذاشتن مارکو اوکتاویو از هدایت تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ساحلی ارتباطی به مسائل مالی نداشت، اظها‌ر کرد: اوکتاویو دو سال هدایت تیم ‌ملی را برعهده داشت و در این زمان تجربیاتش را به ملی‌پوشان انتقال داده بود. تصمیم گرفتیم که یک مربی ایرانی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و میرشمسی را که مربی با تجربه ای است را انتخاب کردیم.

دبیری با بیان این که کا‌ر‌لوس کی‌روش برنامه بازی‌های تدارکاتی را به هیات رییسه داده است، افزود: هدفمان پشتیبانی از کا‌ر‌لوس کی‌روش است و طبق برنامه کی‌روش در

ا‌د‌ا‌مه‌ دارد...

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.