باز هم تروریست‌ها در سوریه به جان هم افتادند

گروهک تروریستی "جيش الاسلام" یک سركرده گروه "جيش الامه" را اعدام كرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، گروهک مسلح موسوم به "جيش الاسلام" در منطقه غوطه شرقی شهر دمشق یک سركرده گروه مسلح جيش الامه را اعدام كرد.

گروهک مسلح جیش الاسلام در منطقه غوطه شرقی شهر دمشق یک سرکرده گروه مسلح جیش الامه ملقب به "ابو علی خبیه "را اعدام کرد. این فرد در رسانه‌ها به این دلیل مشهور شده بود که چندبار خبر دروغی را مبنی بر "کشته شدن" بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، اعلام کرد.

باز هم تروریست‌ها در سوریه به جان هم افتادند

به گفته برخی فعالان، گروهک موسوم به جیش الاسلام شمار دیگری از سران گروه جیش الامه را نیز به همراه ابو علی خیبه اعدام کرد. اینها به اتهام هماهنگی با گروه داعش و تجارت مواد مخدر اعدام شدند.

به نوشته روزنامه رای الیوم، برخی منابع گروهک جیش الاسلام گفتند دادگاه شرعی این گروه، سران گروه جیش الامه را به فساد در زمین و برخی دیگر از آنها را به پیوستن به گروه مسلح جیش الوفاء متهم کردند.

گروهک موسوم به جیش الاسلام، ابو علی خیبه را آغاز سال جاری میلادی به همراه شماری از سران جیش الامه به دام انداخت. زهران علوش سرکرده گروه جیش الاسلام در آن زمان این اقدام را "عملیات پاکسازی سرزمین از پلیدی فساد" نامیده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار