بائرمن: اسپارتاک قوی‌ترین حریف ماست/ بازی چین تایپه را دوست دارم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اسپارتاک روسیه را قدرتمندترین حریف ایران در ویلیام جونز می‌داند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درک بائرمن پس از برتری تیم ملی بسکتبال ایران برابر فیلیپین در جام ویلیام جونز در نشست خبری گفت: آنچه در این رقابت‌ها برای ما اهمیت دارد روند صعودی‌ تیم بسکتبال ایران است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

بائرمن درباره دیدار تیم ایران برابر چین تایپه A اظهار کرد: این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. ما برابر تیمی بازی می‌کنیم که سبک بازی‌اش را می‌پسندم. آن‌ها تیم مقتدری‌اند و این کار مارا سخت می‌کند. ضمن اینکه پس از این بازی هم باید با نماینده روسیه بازی کنیم. تیمی که بسیار خوب توپ را در بازی به گردش درمی‌آورد. مصاف ما اسپارتاک هم بازی دشواری است. آن‌ها از دیگر تیم‌های حاضر در ویلیام جونز قوی‌تر‌اند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به این‌که تیم کشورمان در دیدارهای باقیمانده با 2 سبک متفاوت ظاهر خواهد شد، افزود: باید به گونه‌ای تیم را ارنج کنم که در این دیدارها هم پیروز شویم. البته مهم این است که در هر مسابقه بهتر از دیدار قبل بازی کنیم.

وی درباره حاشیه‌های دیدار تیم‌های ایران و فیلیپین گفت: بسکتبال ورزشی فیزیکی است و بازیکنان این رشته هم جثه بزرگی دارند. البته ما روی بازی تمرکز می‌کنیم و به حواشی کاری نداریم. مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم.

تیم بسکتبال ایران صبح امروز با شکست تیم فیلیپین صدرنشین سی و هفتمین جام ویلیام جونز شد. تیم کشورمان فردا به مصاف چین تایپه می‌رود و آخرین دیدار خود را هم شنبه برابر اسپارتاک روسیه برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار