برای صعود به المپیک هم‌قسم شده‌ایم

مشایخی: ایران شانس اول قهرمانی آسیاست/ آسیب‌دیدگی‌ام رو به بهبود است

گارد مصدوم تیم ملی بسکتبال ایران را شانس نخست قهرمانی قاره کهن می‌داند و معتقد است به زودی از بند مصدومیت رها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد مشایخی درباره مصدومیت‌اش در رقابت‌های جام ویلیام جونز گفت: در دیدار برابر تیم نیوزلند، متاسفانه دچار آسیب‌دیدگی جدی شدم و درد زیادی داشتم اما خدا را شکر با کار خوب کادر پزشکی تیم ملی مصدومیت‌ام رو به بهبود است و درد کمتری احساس می‌کنم. ضمن این‌که می‌توانم تیم ملی را در دیدارهای باقی‌مانده همراهی کنم اما با توصیه کادر پزشکی برای رفع کامل آسیب‌دیدگی قرار شد در دو دیدار پایانی، استراحت کنم.

وی درباره حضور تیم ملی در جام ویلیام جونز اظهار کرد: این جام، تورنمنت بسیار بزرگی است و تیم‌های بسیار خوبی در آن شرکت کرده‌اند. تیم‌های آسیایی هم از آنجا که ویلیام جونز پیش‌درآمد جام ملت‌های آسیاست، با ترکیب کامل خود در چین تایپه حاضر شده‌اند. پس از تمریناتی که بائرمن برای ما در نظر گرفت، عملکرد گروهی ما به ویژه در دفاع تیمی بهتر شد اما همچنان باید کار کنیم و با طی روند صعودی به المپیک ریو راه پیدا کنیم.

مشایخی ادامه داد: ما در تهران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما تیم ما برای حفظ روند رو به رشد خود نیاز به بازی‌های تدارکاتی داشت. مربی هم برای انتخاب ترکیب نهایی تیم، به این بازی‌ها چشم دوخته است.

گارد تیم ملی بسکتبال ایران درباره بازیکنان آمریکایی که تبعه فیلیپین، حریف مستقیم ما در انتخابی المپیک شده‌اند، توضیح داد: فیلیپینی‌ها پیش از این هم از بازیکنان آمریکایی سود می‌بردند و فکر می‌کنم حالا تعداد یانکی‌های این تیم بیشتر هم شده است اما فکر نمی‌کنم همه آن‌ها بتوانند برای فیلیپین بازی کنند. البته این تیم بازیکنان بومی خوبی هم دارد.

وی افزود: چینی‌ها هم از همه ترفندهای خود برای صعود به المپیک استفاده می‌کنند. آن‌ها حتی به بازیکنان آمریکایی فیلیپین هم اعتراض کرده‌اند. با وجود همه این‌ها، ایران شانس اول قهرمانی آسیاست. بچه‌ها می‌دانند در چین از داوری و میزبانی گرفته تا غذای هتل ممکن است برای ما مشکل‌ساز شود اما همه برای قهرمانی آسیا هم‌قسم شده‌اند.

مشایخی درباره وضعیت‌اش در لیگ برتر بسکتبال گفت: منتظرم وضعیت مهرام مشخص شود اما هنوز مسئولان این تیم با من تماسی نگرفته‌اند. به هرحال پس از بازگشت تیم ملی به تهران، تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار