کارخانه‎ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان از موضع قدرت با استکبار برخورد کنند

یک عضو کمیسیون برجام گفت: امروز جمهوری اسلامی قوی تر از گذشته است، مسئولان ما باید از موضع قدرت با استکبار برخورد کنند.

مسئولان از موضع قدرت با استکبار برخورد کنند/ کمیسیون برجام به اراک می رودابراهیم کارخانه‎ای عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در استمرار فرمایشات پیشین ایشان بود و بارها معظم له درباره همه این موارد هشدار داده بودند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تذکر داده بودند و تأکید کرده بودند که تحریم‌ها باید لغو – و نه تعلیق- شود، افزود: اکنون که این توافق نامه در دست بررسی در داخل کشور است معظم له دوباره تأکید بر در نظر گرفتن این مسائل را داشتند.

این عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به ادبیات زورمدارانه دولتمردان آمریکایی تصریح کرد: بارها ایشان تأکید فرمودند که باید پاسخ آمریکایی‌ها به صورت متقابل داده شود.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در طول 26 سال زعامت انقلاب همواره به صورت هوشمندانه و در برخی موارد به صورت پیشدستانه جمهوری اسلامی ایران را از خطراتی که کشورمان را تهدید می‌کرده نجات دادند و اکنون نیز مدت هاست شاهدیم ایشان به صورت مستمر به مسئولان درباره توطئه دشمن هشدار می‌دهند و خط توطئه را مشخص می‌کنند.

کارخانه ای با بیان اینکه بر مسئولان نظام است که در رابطه با رفع نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب اقدامات جدی و عملی انجام دهند، گفت: با توجه به اینکه امروز جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی در قله اقتدار منطقه قرار گرفته می‌توانیم با اقتدار بیشتر با قدرت‌های سلطه صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های آمریکایی ها در طول 36 سال گذشته در منطقه و در مقابله با ایران شکست خورده است، ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی از گذشته به مراتب قوی تر است، به همین دلیل مسئولان باید از موضع قدرت و اقتدار با زورگویان و استکبار برخورد کنند.

این عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام  درباره تأکید رهبر معظم انقلاب به تصویب برجام در مجلس، اشاره کرد: کمیسیون برجام از زمانی که مجلس تعطیل شده به صورت فشرده در حال فعالیت است و 3 روز در هفته جلسه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این کمیسیون به جز جلسه عمومی در قالب کمیته‌های تخصصی در حال فعالیت است، ابراز کرد: بازدید هایی از سایت‌های هسته‌ای داشته و خواهیم داشت.

کارخانه‌ای از بازدید کمیسیون ویژه برجام از تأسیسات رأکتور آب سنگین اراک در این هفته خبر داد و گفت: در حالی که مجلس شورای اسلامی تعطیل است اما کمیسیون برجام تا پایان تعطیلی مجلس شورای اسلامی بخش قابل توجهی از این بررسی‌ها را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار