ساری؛

همدلی و همزبانی حول محور ولایت فقیه، عامل اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه امام زاده عبدالله آمل با اشاره به این که همدلی و همزبانی حول محور ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است گفت: با وحدت و همدلی در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری گام برداریم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت الاسلام غفاری در جمع زائران و مجاوران آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) آمل با بیان این که بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار می‌دهد،افزود: رهبری معظم انقلاب تدابیر و رهنمودهای گرانقدری دارند که تحقق آن می‌تواند تعالی بخش نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به این که سخنان مقام معظم رهبری راهگشا و امیدبخش است، افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون استفاده از منویات والای مقام معظم رهبری است که باید این مسیر ارزنده و گرانقدر را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.

امام جمعه امام زاده عبدالله آمل تصریح کرد: همگان باید تلاش کنند تا پیرو مقام معظم رهبری باشند و سیاست ها و راهبردهای نظام اسلامی را از ولایت فقیه دریافت کنیم که برکات و ثمرات گرانقدری برای نظام اسلامی دارد.

حجت الاسلام غفاری با بیان این که امروز نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف علم و فناوری به پیشرفت های ارزنده ای دست پیدا کند و به جایگاه ارزشمندی برسد.

وی با اشاره به این که همدلی و همزبانی حول محور ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: همگان باید تلاش کنیم تا با وحدت و همدلی در راستای تحقق سخنان و راهبردهای گرانقدر مقام معظم رهبری گام برداریم که زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود.

امام جمعه امامزاده عبدالله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که جنایات آل سعود بر علیه مردم مظلوم یمن محکوم است، گفت: عربستان سعودی جنایات و کشتارهای گسترده ای در کشور یمن صورت می دهد که وقوع چنین اقداماتی جای تاسف دارد.

حجت الاسلام غفاری بر ضرورت همدلی کشورهای اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: وحدت کشورهای اسلامی هجمه‌های دشمنان اسلام را خنثی و مانع فعالیت‌های گروه های تکفیری و تروریستی می شود که باید در این مسیر مهم مصمم و کوشا باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.